خبرگان بایدترفندهای دشمن راشناسایی کنند

امام جمعه ملایر گفت: نمایندگان مردم در مجلس خبرگان رهبری باید ترفندهای دشمن را شناسایی کرده و مراقب آنها باشند.
کد خبر: ۹۲۹۳۵
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۴ 13 September 2015
امام جمعه ملایر گفت: نمایندگان مردم در مجلس خبرگان رهبری باید ترفندهای دشمن را شناسایی کرده و مراقب آنها باشند.

به گزارش ایرنا؛حجت الاسلام سید رضا فاضلیان در خطبه های عبادی، سیاسی نماز جمعه ملایر افزود: رهبر معظم انقلاب در دیدار با اعضای مجلس خبرگان بر لزوم هوشیاری اعضای این مجلس و شناخت بیشتر ترفندهای دشمن تاکید فراوان داشتند.

وی با بیان اینکه خبرگان به عنوان صاحب نظران نقش مهم و اساسی در سرنوشت نظام دارند افزود: توجه به مسائل داخلی کشور نیز باید مورد توجه ویژه اعضای خبرگان رهبری باشد.

امام جمعه ملایر بر مراقبت بیشتر مسئولان و مردم در برابر دشمن تاکید کرد و گفت: مسئولان باید مردم را برای ساختن آینده بهتر کشور در همه زمینه ها تشویق کنند.

وی همچنین با بیان اینکه منافقان از صدر اسلام تا به امروز درصدد آزار و اذیت مسلمانان و آسیب رساندن به دین اسلام بوده اند افزود: در قرآن کریم نیز سوره توبه بدون نام خدا 'بسم الله الرحمن الرحیم' آمده و این امر به خاطر این است که رحمت و غضب یک جا با هم جمع نمی شوند.

وی در بخش دیگری از خطبه های نمازجمعه با اشاره به آغاز ماه ذی الحجه و ایام حج گفت: ماه ذی الحجه ماه مبارکی برای ارتباط بیشتر به خداوند است و مومنان باید از فرصت های این ماه به ویژه دعای پر فیض عرفه بهره لازم را ببرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار