فراخوان هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر خراسان رضوی منتشر شد:
رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی با اشاره به انتشار فراخوان هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر خراسان رضوی گفت: از خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای برای مشارکت در این دوره از جشنواره دعوت می‌کنیم در این جشنواره مشارکت کنند.
کد خبر: ۱۱۳۱۰۱۶
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۵ 10 October 2023

به گزارش تابناک رضوی، مهدی شاد با اعلام این خبر افزود: این جشنواره با هدف جریان‌سازی در راستای رفع مسائل بومی استان، مطالبه گری و همچنین شناسایی و پرورش استعدادهای رسانه‌ای و فراهم آوری بستر تبادل و انتقال تجربیات برگزار می‌شود.
رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی ادامه داد: علاقمندان می‌توانند برای شرکت در هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر آثاری که از پنجم اسفند ۱۴۰۱ تا اول دی ماه سال جاری تولید و منتشر شده است را تا تاریخ یکم دی ماه ۱۴۰۲ به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
او درباره بخش‌های رقابتی جشنواره اظهار کرد: این بخش‌ها شامل ۱۰ قالب و چهار بخش ویژه است که آثار ارسالی شرکت‌کنندگان باید در زمینه یکی از محورهای تعریف شده در این جشنواره باشد.
شاد تصریح کرد: محورهای هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر خراسان رضوی شامل امام رضا (علیه‌السلام)، ولی نعمت فکری، مادی، معنوی مردم، نهضت انقلاب اسلامی، مبنا و حرکت رضوی، جهاد تبیین، راز و اصالت گفت و گو با مردم، مطالبه‌گری از مسئولین تا حل مسئله، بازنمایی سیما و نمانامِ مشهد رضوی، رسانه، مسئولیت اجتماعی و کاهش گسست اجتماعی، خراسان رضوی، شاهراه شرق و توسعه اقتصادی، خراسان بزرگ، خاستگاه هنر و ادبیات حماسی و اساطیری، خشکسالی، از اقلیم و مدیریت منابع تا همراهی مردم، فرهنگ شهروندی، خانواده و مسئله جمعیت، ورزش همگانی، سلامت اجتماعی، الگوی سوم، زن با هویت و نقش آفرین است.
رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی در باره قالب‌های جشنواره برای ارسال اثر گفت: گزارش مکتوب (خبری، تحقیقی و تحلیلی)، مصاحبه، یادداشت و سرمقاله، تیتر (همراه با بخش ویژه‌ی تیتر عکس‌خوان)، عکس (همراه با بخش ویژه‌ی مجموعه‌ی عکس)، گزارش ویدئویی، مستند، پادکست و برنامه رادیویی، برنامه‌سازی تلویزیونی، پوستر، اینفوگرافی و صفحه آرایی قالب‌های است که خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای می‌توانند آثار خود را به جشنواره ارسال کنند.
او درباره بخش های ویژه جشنواره هفتم نیز اظهار کرد: نشریات دانشجویی، رشته‌توییتِ موضوعی-تحقیقی، منبرهای مجازی و 
رسانه‌های محلی نیز بخش ویژه این جشنواره  است.
شاد با اشاره به حمایت دستگاه‌های اجرایی استان از برگزاری این جشنواره گفت: پیش از این پوستر جشنواره با حضور استاندار خراسان رضوی و مدیران رسانه‌های استان در استانداری رونمایی شده است.
او افزود: جشنواره ابوذر زمینه‌ای برای مشارکت تمامی خبرنگاران، فعالان و اصحاب رسانه استان است و تلاش می‌کنیم مشارکت حداکثری را جذب کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار