فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق از برگزاری مسابقات مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح شرق کشور در دیماه سال جاری به میزبانی منطقه پدافند هوایی شمال شرق خبر داد
کد خبر: ۱۱۴۰۳۶۵
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۲ 27 November 2023

به گزارش تابناک رضوی، امیر سرتیپ دوم محمدرضا معصومی در این خصوص گفت: روز گذشته تعداد ۴۰ نفر از کارکنان وظیفه منطقه به مسابقات مهارتی نیروهای مسلح در سطح استان در ۱۵ حرفه و رشته تخصصی ‌اعزام شدند.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق، هدف از برگزاری مسابقات مهارت آموزی کارکنان وظیفه را ایجاد نشاط و افزایش جذابیت دوره مقدس خدمت سربازی دانست و عنوان کرد: ترویج و تقویت فرهنگ مهارت محوری، مهارت آموزی در بدنه ارتش، شناسایی و کشف استعداد های برتر و ایجاد فرصت مناسب برای شکوفایی مهارت ها از دیگر اهداف این مسابقات است.

وی در خصوص برگزاری مسابقات مهارت آموزی کارکنان وظیفه ارتش به میزبانی منطقه پدافند هوایی شمال شرق، گفت: این دوره از مسابقات از دوم آبان ماه سال جاری در 15 رشته مهارت شروع و به یاری حق در یوم الله 22 بهمن سال جاری با برگزاری مرحله کشوری و انتخاب نفرات برتر از بین سازمان های نیروهای مسلح خاتمه می‌یابد.

معصومی در پایان خاطرنشان کرد: منطقه پدافند هوایی شمال شرق در سال گذشته مقام نخست مهارت آموزی کارکنان وظیفه را در سطح نیرو از آن خود کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار