انتخابات ایران برای ملت/یاداشت اختصاصی هماخوزستان/مینا فراز

کد خبر: ۱۱۷۴۳۶۵
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۲ 05 July 2024

حضوری وصف ناپذیر از یک ملت در یک انتخابات آن هم زمانی که تعیین رئیس جمهور به دور دوم انتخاب با کشیده شد روز جمعه پانزدهم تیر ماه دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری میان دو نامزد انتخاباتی آغاز شد.

ملت شریف همیشه بیدار و پای در صحنه ایران اسلامی در این روز گرم تابستانی ای صندوق‌های رای حاضر شده و آرای خود را به صندوق انداخته تا نشان دهند میزان رای ملت است و با رای خود رئیس جمهور که ۴ سال آینده کشور را اداره می‌کند انتخاب کنند.

هر برگ رای یک انتخاب و یک حمایت از داوطلب انتخاباتی بوده که به پشتوانه بیشترین آرا بر مسند ریاست جمهوری تکیه می‌زند. ملت ایران با هر سلیقه و دیدگاه آداب و رسوم و فرهنگ قومیت و مذهب پای در عرصه انتخابات گذاشتند حضوری پرشور و چشمگیر از خود به نمایش گذاشتند.


۳ هزار و ۴۰۰ صندوق اخذ رای در استان خوزستان مستقر هستند و طبق اعلام مسئولان از این تعداد بیش از ۹۰۰ صندوق به صورت سیار آرا مردم را جمع آوری می‌کنند و مردم با شرکت حداکثری در انتخابات، پایه‌های این نظام را مستحکم‌تر کرده و پشتیبانی خود از ولایت فقیه را اعلام می‌دارند.

همچنین اعلام شد مقداری تعرفه ذخیره شده که در صورت نیاز از طریق بالگرد در اختیار حوز‌های انتخابیه قرار می‌گیرد. برای برگزاری انتخابات عوامل اجرایی و تمام مسئولان و نهاد های متولی در صحنه حضور دارند. و شاهد حضوری حداکثری مردم در تمامی نقاط استان خوزستان از شهرها تا روستاها ، بخش ها و دهستان ها، همه برای ایران اسلامی آمدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار