مدیر صندوق بازنشستگی کشوری خوزستان از ارائه ۵۴۸ میلیارد تومان تسهیلات به بازنشستگان خوزستانی عضو این صندوق در سال گذشته خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۳۹۲۵
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۷ 02 July 2024

تابناک خوزستان: آرش رشادتمند با تبریک فرا رسیدن ۲۵ ذی‌الحجه روز خانواده و تکریم بازنشستگان اظهار کرد: ۲۵ ذی الحجه، روز نزول سوره انسان و آیه هل أتی در شأن اهل بیت مطهر پیامبر اکرم(ص)، در تقویم رسمی کشور به عنوان روز خانواده و تکریم بازنشستگان نامگذاری شده است .

وی افزود: جایگاه معنوی و عرفانی خانواده به عنوان محل پرورش آلاله‌های آینده‌ساز از اهمیت بسزایی برخوردار است. در این میان آنچه که بیش از همه به آن سفارش مؤکد شده است، رعایت تکریم و حفظ حرمت سالمندان و معمرین به عنوان صحیفه غنی تجارب روزگار بوده است.

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان خوزستان گفت: بازنشستگان معزز عمر خود را در راه رشد و تعالی ایران اسلامی سپری کرده‌اند و خدمت صادقانه آنان برای انقلاب اسلامی و میهن عزیزمان به عنوان ثروتی ماندگار و ارزشمند است، بنابراین تکریم این گرانمایگان و ارائه خدمات بهتر به آنان همواره باید مورد توجه قرار بگیرد.

رشادتمند عنوان کرد: امیدوارم جامعه امروز و فردای ما همواره از برکات وجودی و تجربیات ارزنده بازنشستگان فرهیخته بهره‌مند باشد.

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری خوزستان با اشاره به جمعیت تحت پوشش این صندوق در استان گفت: در استان خوزستان تعداد بازنشستگان و موظفین کشوری ۸۰ هزار و ۶۹۵ نفر است.

وی با اشاره به برخی خدمات ارائه‌شده به بازنشستگان عضو این صندوق در خوزستان بیان کرد: در یک سال گذشته بیش از ۵۴۸ میلیارد تومان تسهیلات شامل وام ضروری، وام ازدواج فرزندان بازنشستگان به صورت قرض الحسنه و همچنین تسهیلات تقسیطی و تخفیفی به آحاد بازنشستگان استان پرداخت شده است.

رشادتمند عنوان کرد: همچنین به منظور رفاه حال بازنشستگان، تخفیف ۶۰ درصدی استفاده از هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی در سراسر کشور در نظر گرفته شده است.

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان خوزستان در خصوص همسان‌سازی حقوق بازنشستگان هم گفت: بر اساس مصوبه هیات وزیران، تا زمان ابلاغ آیین‌نامه متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و جداول مربوط به هر یک از گروه‌های بازنشستگان، مقرر است ماهانه مبلغ ۱۰ میلیون ریال به حساب بازنشستگان واریز شود و در هفته گذشته مبلغ ۳۰ میلیون ریال بابت سه ماهه اول امسال به حساب آن‌ها واریز شد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار