استاندار خوزستان:

۵۳۰۰ شغل در خوزستان ایجاد می‌شود

استاندار خوزستان گفت: تاکنون حدود ٨٧٠ طرح برای توسعه سرمایه‌گذاری و تأمین نقدینگی واحدهای خوزستان تصویب شده که در مجموع ۵ هزار و ٣٠٠ شغل برای استان ایجاد می‌کند.
کد خبر: ۱۰۴۲۷۳۱
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۳ 02 May 2022

صادق خلیلیان عصر امروز یکشنبه در جلسه شورای برنامه‌ ریزی و توسعه استان اظهار کرد: در این جلسه ۲ موضوع تصویب طرح توسعه شهرستان‌های آبادان و خرمشهر و طرح‌های توسعه سرمایه گذاری و حمایت از اشغال در استان در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: تصویب طرح توسعه شهرستان‌های آبادان و خرمشهر که بنا به دستور رئیس جمهور بود، تهیه شده که برای تصویب به هیئت دولت ارسال خواهد شد.

وی عنوان کرد: این طرح پنج ساله برنامه‌ریزی شده که بعد از اجرای آن شاهد توسعه و پیشرفت ۲ شهر آبادان و خرمشهر خواهیم بود.

خلیلیان بیان کرد: طرح توسعه شهرستان‌های آبادان و خرمشهر در زمینه‌های مختلفی از جمله مباحث زیر بنایی و اقتصادی، مسائل مربوط به امور اجتماعی و فرهنگی و مسائل مربوط به امنیت مرزی است که تمام طرح‌ها و پروژه‌های این ۲ شهرستان مورد احصا قرار گرفتند.

استاندار خوزستان در خصوص تصویب طرح‌های توسعه سرمایه گذاری و حمایت از اشتغال در استان تصریح کرد: تاکنون حدود ٨٧٠ طرح با حدود ٣ هزار و ٢٣٠ میلیارد تومان تسهیلات برای توسعه سرمایه‌گذاری و تأمین نقدینگی واحدهای موجود مورد تصویب قرار گرفت که در مجموع ۵ هزار و ٣٠٠ شغل برای استان ایجاد می‌کند.

وی گفت: مقرر شده که جلسه‌ای با بانک‌ها برگزار شود که در پرداخت تسهیلات این طرح‌ها تسریع شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار