به دنبال شهادت شیخ نمر باقر النمر، عالم مجاهد عربستانی، جامعه قرآنی استان خوزستان بیانیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۱۵۶۵۸۲
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۳ 03 January 2016

در بیانیه جامعه قرآنی استانآمده است:

"بسم الله الرحمن الرحیم

قال الله تعالی:

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تبدیلا(احزاب/23)

در عصری که ریشه آزادگی با تزویر و تقلای سران جبان و کذاب به خشکی می رفت، خون مظلومان پاکدل و نیک سرشت همانند آبی زلال به اصل ثابت شجره طیبه حق جانی دوباره ارزانی نمود. ولیِّ دم این ستمدیدگان، سلطانی است که از جانب قدرت لا یزال الهی گمارده شده و بی تردید دادگاه عدل الهی که صلاحیت مطلق احقاق حق در دامنه اش متصور و متیقن است، داد مظلومان را ستانده و با منقلبی که خیر الماکرین (جل و على) تدارک دیده، حکم حتمی الهی اجرا خواهد شد.

رژیم خون آشام و بی خرد آل سعود که نمونه بارز تخلف، تحجر، انزوا و استیصال است، کارنامه ننگین و خونین خود را با اعدام غیرقانونی و ظالمانه منتقدان علم مدار، دانا و اهل منطق و مباحثه که در طلیعه ایشان نام مجاهد صامد و جبل راسخ شیخ مجاهد نمر باقر النمر درخشان است، بیش از پیش رسواتر و سیاه تر نمود.

کجایند مفکرین حقوق به اصطلاح بشر؟!! کجایند برندگان جوایز به اصطلاح صلح؟!! کجایند آنانی که به احترام خون پاریس یک دقیقه سکوت کردند ولی دقیقه ای به احترام خون غزه و سوریه و یمن و عراق و افغانستان و...سخن نگفتند؟!! به یقین دیده بان حقوق بشر دچار تأيید عمی و نابینایی مطبق و مطلق گشته است!!.

در قرنی که کوچک‌ترین تراشه بزرگ‌ترین متطلبات را اتیان می‌کند از شنیدن خبر رای دادن بانوان در عربستان همه جهان شوکه می‌شود. باشد که جهان از شنیدن خبر جواز رانندگی بانوان آن سامان به وجد آید!!.

شمارش معکوس براندازی و افول این رژیم لجباز و عنید که حیات خلوت رژیمی منفورتر و فرومایه تر از خود که همانا رژیم صهیونیستی است، آغاز شده و به رمق و رقم های اخیر خود رسیده است، باشد که همگی إتیان امر الهی را چه شبانه و چه روزانه درک نموده، ملء زمین، عدالت را مشاهده کنیم.

»... حَتَّىَ إِذَا أَخَذَتِ الأَرْضُ زُخْرُفَهَا وَازَّیَّنَتْ وَظَنَّ أَهْلُهَا أَنَّهُمْ قَادِرُونَ عَلَیْهَآ أَتَاهَا أَمْرُنَا لَیْلاً أَوْ نَهَارًا فَجَعَلْنَاهَا حَصِیدًا کَأَن لَّمْ تَغْنَ بِالأَمْسِ کَذَلِکَ نُفَصِّلُ الآیَاتِ لِقَوْمٍ یَتَفَکَّرُونَ «

جامعه قرآنی استان خوزستان

دی‌ماه 1394



منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار