نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم باید در انتخابات ریاست جمهوری انسانی مومن، صادق و با برنامه انتخاب کنند که بتواند برنامه‌های ارائه‌شده در گفتمان تبلیغاتی خود را عملی کند نه اینکه تنها حرف بزند.
کد خبر: ۱۱۷۲۵۴۰
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۷ 24 June 2024

محمد امیر با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: این انتخابات، مسیر چهار ساله کشور را مشخص می‌کند زیرا رئیس جمهور، متولی اجرای قوانین و برنامه‌های کشور است.

وی افزود: رئیس جمهور برنامه‌های دولت را ارائه می‌دهد و مجلس شورای اسلامی این برنامه‌ها را چکش‌کاری می‌کند. رئیس جمهور می‌تواند کشور را از نظر اقتصادی، روابط بین‌الملل، فرهنگی و غیره مدیریت کند و همه این‌ها اهمیت نقش رئیس جمهور را مشخص می‌کند.

تابناک خوزستان: نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: شهید رئیسی ریل‌گذاری حضور در مناطق محروم و کم‌برخوردار و توجه به معیشت مردم را انجام داد و اکنون مردم باید در انتخاب خود دقت کنند و رئیس جمهور بعدی هم باید برنامه‌محور باشد و روی ریل این شهید حرکت کند. ‌

وی بیان کرد: همه دنیا به میزان مشارکت مردم در انتخابات ایران دقت می‌کنند زیرا حضور مردم پای صندوق‌های رای به معنی مشروعیت نظام و قبول داشتن آن است، بنابراین مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری در مقابله با توطئه‌های دشمنان و بدخواهان نظام، تشدید تحریم‌ها و فشارهای سیاسی و اقتصادی به کشور، بسیار موثر است.

امیر عنوان کرد: با توجه به این موارد باید میزان مشارکت به گونه‌ای باشد که این موضوع به دنیا مخابره شود که مردم به این نظام وفادار بوده‌اند، هستند و خواهند بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار