کد خبر: ۱۱۷۲۹۵۰
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۳ 26 June 2024

مسئول ستاد دکتر جلیلی در خوزستان گفت: خوزستان و توسعه متوازن آن جزو اولویت‌های اصلی دولت دکتر جلیلی است و دولت دکتر جلیلی پایانی بر مشکلات استان است.
به گزارش خبرگزاری تابناک خوزستان؛اهواز، کریم کریمی تبار مسئول ستاد دکتر جلیلی در خوزستان با تقدیر از مردم بابت خلق حماسه حضور گفت: مردم خوزستان در سفر استانی دکتر جلیلی حماسه آفریدند و نشان دادند حامی نامزد اصلح هستند.
وی افزود: حضور هزاران خوزستانی با وجود گرمای هوا در استقبال از دکتر جلیلی یک همایش مومنانه و برخواسته از روح ایمان و اعتقاد و تاکیدی بر حمایت خوزستان از فرزند انقلاب بود.
کریمی تبار بیان داشت: با وجود همه تنگناهای پیش روی ستاد در خوزستان، مردم با تشخیص درست و بصیرت انقلابی از دکتر جلیلی حمایت کردند و این حضور بی‌نظیر فصل الخطاب بود.
وی ادامه داد: دکتر جلیلی تنها نامزدی است که در مناظرات و گفتگوها نشان داده که دارای برنامه است و برنامه راهبردی و پیش‌برنده برای توسعه کشور دارد.
مسئول ستاد دکتر جلیلی در خوزستان گفت: دکتر جلیلی اهل وعده دروغ و توخالی نیست و این روحیات مردمی و اهل برنامه بودن سبب شده مردم و روحانیون خوزستان از این نامزد حمایت کنند.
کریمی تبار گفت: خوزستان و توسعه متوازن آن جزو اولویت‌های اصلی دولت دکتر جلیلی است و دولت دکتر جلیلی پایانی بر مشکلات استان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار