همزمان با عید سعید غدیر خم، جشن باشکوهی با حضور خانواده بزرگ نیشکر در سالن همایش‌های فردوسی اهواز برگزار شد.به گزارش روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، این جشن که سه‌شنبه (پنجم تیرماه) در فضایی شاد و مفرّح تدارک‌دیده‌شده بود، جلوه‌های زیبایی از ارادت و دلدادگی نیشکری‌ها به سیره علوی را به نمایش گذاشت.
کد خبر: ۱۱۷۲۹۱۱
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۴ 26 June 2024

تابناک خوزستان: همزمان با عید سعید غدیر خم، جشن باشکوهی با حضور خانواده بزرگ نیشکر در سالن همایش‌های فردوسی اهواز برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، این جشن که سه‌شنبه (پنجم تیرماه) در فضایی شاد و مفرّح تدارک‌دیده‌شده بود، جلوه‌های زیبایی از ارادت و دلدادگی نیشکری‌ها به سیره علوی را به نمایش گذاشت.

تالار همایش‌های فردوسی اهواز در این روز مملو از عاشقان و دلدادگانی بود که با حضور پرشور خود، شور و شعفی وصف‌ناپذیر به این جشن بخشیدند. برنامه‌های متنوّعی از جمله مداحی، مولودی‌خوانی در وصف مولای متقیان، موسیقی، سرود و مسابقه زینت‌بخش این محفل شاد بود.

برگزاری این‌گونه جشن‌ها برای خانواده بزرگ نیشکر، در کنار ترویج فرهنگ و آموزه‌های دینی، روحیه نشاط و شادابی را در جامعه گسترش می‌دهد و زمینه را برای ایجاد جامعه‌ای پویا و بانشاط فراهم می‌کند.

از نکات قابل‌توجه این جشن بزرگ که با همت و همکاری امور فرهنگی، بسیج، شرکت سدادفام نیشکر و شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی برگزار شد، استقبال چشمگیر کارکنان و خانواده‌های صنعت نیشکر بود. همچنین در این مراسم، برنامه‌های متنوعی برای کودکان اجرا شد.

گفتنی است، در روزهای منتهی به عید غدیر، جشن‌های بزرگی با حضور و استقبال پرشور کارکنان در کشت و صنعت‌های نیشکری و شرکت‌های تابعه نیز برگزار شده بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار