اگر حضور مردم در انتخابات ضعیف و کمرنگ باشد اسرائیل و دشمنان مان شاد خواهند شد. ولی باید خدا را شکر کنیم که ملت ایران فهیم و بصیر هستند و دشمن را به خوبی می شناسد
کد خبر: ۱۹۲۱۱۹
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۶ 04 March 2016
  آیت الله موسوی جزایری امام جمعه اهواز در خطبه های نمازجمعه امروز به حضور گسترده و پر شور مردم در انتخابات هفتم اسفند اشاره کرد و گفت: حماسه حضور باشکوه شما مردم در انتخابات 7 اسفند را گرامی می داریم، این حضور گسترده ملت شریف ایران و مردم ولایتمدار خوزستان در انتخابات بسیار خوب، چشمگیر و البته مایه امیدواری و دلگرمی برای مؤمنان بوده است.

خطیب جمعه اهواز افزود: ما در دنیا دوستانی داریم که ولایت مدار و محبان اهل بیت(ع) هستند و با این حضور پر شور مردم در صحنه، آنها سربلند می شوند و احساس امیدواری می کنند و تکیه آنان جمهوری اسلامی ایران و نظام مقدس است.

وی گفت: اگر حضور مردم در انتخابات ضعیف و کمرنگ باشد اسرائیل و دشمنان مان شاد خواهند شد. ولی باید خدا را شکر کنیم که ملت ایران فهیم و بصیر هستند و دشمن را به خوبی می شناسد.

 آیت الله موسوی جزایری در بخش دیگری از خطبه ها با اشاره به در پیش بودن روز درختکاری به بیان برخی روایات در این زمینه پرداخت و گفت: خداوند در قرآن فرموده است انسانی که چاهی را حفر یا مکانی را احداث کرده باشد و یا درختی کاشته باشد، تا زمانی که آنها و هم چنین این درخت عمر داشته باشند و مردم از آنها استفاده کنند، اجر و ثواب پس از مرگ به افرادی که در ایجاد آنها دخیل بوده اند، خواهد رسید.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به مشکلات متعدد آلودگی هوا در جهان و ایران گفت: بیان کرد: امروزه این موضوع مطرح است که کارخانه هایی که سوخت فسیلی دارند گاز کربن را در هوا پخش کرده و مشکلاتی از جمله تخریب لایه ازن، ایجاد بیابان و کمبود باران ایجاد می کنند و ده ها پیامد خطرناک دیگری را در پی دارند و باید بدانیم که علاج این مشکلات درختکاری است و باید تا می توانیم در این امر خیر سهیم و شریک بشویم.

نماینده ولی فقیه در خوزستان همچنین به روز نیکوکاری و سالروز تاسیس کمیته امداد امام(ره) اشاره کرد و گفت: در شرایط امروز با وجود مشکلات اقتصادی در کشور که درآمد عمده آن نیز نفت است، و دولت و مردم دچار مشکل و مضیقه مالی هستند باید دست یکدیگر را بگیریم.

وی همچنین اهمیت موضوع انفاق در اسلام را یاداور شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار