هفته پدافند غیر عامل و مدیریت بحران صورت گرفت:

همكاری آموزشی بین دو منطقه ویژه ی هم جوار

دوره تخصصی فرماندهی حادثه ویژه مسئولين و فرماندهان آتش نشانی اداره کل بنادر و دریانوردی منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی برگزار شد
کد خبر: ۳۲۰۸۹۸
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۴ 31 October 2016
دوره تخصصی فرماندهی حادثه ویژه 16 نفر از مسئولين و فرماندهان آتش نشانی اداره کل بنادر و دریانوردی منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی در زمین آموزش تخصصی آتش نشانی این سازمان آغاز شد.

براساس این گزارش در این دوره سه روزه که با هماهنگی اداره آموزش و توسط امورHSE سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی از شنبه این هفته آغاز و تا دوشنبه ادامه خواهد داشت، با استفاده از پنج ماکت آموزشی به ارائه متدهای استاندارد فرماندهی حادثه، استراتژی و تاکتیک های عملیاتی و سایر موضوعات مرتبط با این مقوله پرداخته خواهد شد.

با توجه به مجاورت این دو منطقه ویژه، اخیراً کارگروه مشترکی تشکیل شده و برگزاری این دوره آموزشی نیز در راستای نیل به اهداف این کارگروه می باشد.

قدر مسلم تبادل تجربیات بین این مناطق می تواند ضمن ایجاد هم افزایی، کمک شایانی در حصول به اهداف و ماموریت های از پیش تعیین شده هر یک نموده و تاثیر آن در مدیریت بحران های احتمالی نیز بسیار حائز اهمیت خواهد بود.

در دومین روز این دوره، معاون طرح و توسعه و مدیر آموزش منطقه ویژه بندری بندرامام خمینی (ره)، با حضور در زمین آموزش HSE ، از نزدیک در جریان روند

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار