سمينار تخصصي چالش ها و راهکارهاي ساخت داخل روز سه شنبه 18 ابان در دومين روز برپایی هشتمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت برگزار شد
کد خبر: ۳۲۶۲۲۸
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۲ 09 November 2016
در این سمينار مديرعامل شرکت ملي مناطق نفت خيز جنوب با تاکيد بر حمايت از سازندگان داخلي و رفع موانع ساخت داخل اظهار داشت:​به منظور تسريع در فرآيند ساخت داخل با کميته اي در اين شرکت براي بررسي و بازنگري در قراردادهاي سفارش ساخت با سازندگان داخلي تشکيل مي شود.

مهندس بيژن عالي پور با اشاره به مشکلات نقدينگي براي پرداخت مطالبات سازندگان در 2 سال گذشته گفت:​ از همکاري و همراهي سازندگان داخلي با اين شرکت براي تحقق طرح ها و اهداف بومي سازي و برنامه هاي توليد نفت تقدير و تشکر مي شود.

ناصر خردمند مدير تدارکات و امور کالاي شرکت ملي مناطق نفت خيز جنوب گفت:​ اين شرکت در تلاش است مشکلات ساخت داخل را بر طرف کند و اميدواريم سازندگان از مرحله ساخت عبور کرده و به طراحي قطعات و تجهيزات پيشرفته بپردازند.

در ادامه،​ مهندس عبدالامير حويزاوي مديرعامل شرکت خدمات مهندسي و تجهيزات صنعتي توربين جنوب بر ارتقاي بخش هاي مهندسي و نرم افزاري سازندگان براي افزايش کيفيت قطعات و تجهيزات ساخته شده تاکيد کرد.

جمشيد صميمي معاون مدير تدارکات و امور کالاي شرکت ملي مناطق نفت خيز جنوب نيز گفت:​اين شرکت مهمترين خاستگاه ساخت داخل در صنعت نفت است و همه سازندگان به اين موضوع اذعان دارند و اميدواريم همچنان در ارتقا بخشيدن به ساخت داخل پيشگام باشد.

رضا خياميان رييس انجمن سازندگان تجهيزات صنعت نفت ايران نيز از مناطق نفت خيز جنوب براي برگزاري اين نمايشگاه تشکر تاکيد کرد: ما با مجموعه نفت در يک تعامل دوطرفه هستيم و بايد به کمک يکديگر مشکلات و موانع ساخت داخل را برطرف نماييم.

هشتمین نمايشگاه تخصصي ساخت تجهيزات صنعت نفت خوزستان روز دوشنبه 17 آبان با حضور محمدرضا مقدم معاون وزیر نفت افتتاح شد و تا 20 آبان ماه براي بازديد عموم داير است.

منبع: تابناک
برچسب ها: رضا خياميان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار