آخرین مسائل روز انتخاباتی و مشکلات و مسائل عمرانی و خدماتی روستاها در گردهمایی بخشداران سراسر استان مورد بررسی قرار گرفت
کد خبر: ۳۹۰۴۸۳
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۲ 07 March 2017
 این گردهمایی با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی، مدیرکل امور روستایی، مدیر کل امور سیاسی انتخابات و تقسیمات کشوری و بخشداران استان صبح روز سه شنبه در سالن شهید رجایی استانداری برگزار شد. 

این نشست که با محوریت هماهنگی و هم افزایی پیرامون توسعه روستاها و برنامه ریزی جهت سال 96 بود گزارشی از آخرین اقدامات و برنامه ها در حوزه توسعه روستایی ارائه شد و طرح ها و اقدامات در سال 96 مورد همفکری و برنامه ریزی قرار گرفت. 
 
همچنین در ادامه این نشست مسائل حقوقی و قانونی و اجرایی دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا مطرح شد. 
 
مدیرعامل بیمه بنیاد برکت کشور نیز که مهمان ویژه این گردهمایی بود اعلام کرد: بنا داریم با نرخ های پایین روستاییان را بیمه درمان تکمیلی کنیم همچنین 5 طرح مدنظر داریم که در قالب آنها تمام هزینه های بستری بیماران روستایی در بیمارستان های دولتی به صورت کامل پرداخت خواهد شد و طرح دیگری که مدنظر داریم بیمه آتش سوزی منازل مسکونی روستاییان هست و مقرر شده با هماهنگی استانداری خوزستان این طرح کلیه روستاهای استان را پوشش دهد و شامل زلزله ، سیل ، صاعقه و آتش سوزی می باشد

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار