با حفر یک حلقه چاه جدید
مدیر امور آبفاروستایی شهرستان شوشتر از پایداری و بهبود کیفیت آب شرب شهر جدید سرداران خبرداد و گفت: حفر چاه 12.5 متری به قطر 2 متر، نصب دستگاه برق تقویت فشار و نصب و راه‌اندازی یک دستگاه پمپ 73 کیلو وات باعث بهبود و پایداری آب این منطقه شد.
کد خبر: ۵۴۸۳۸۶
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۶ 06 January 2018

ارژنگ محمدی  اظهار کرد: با اقدامات انجام گرفته کیفیت و کمیت آب شرب شهر جدید سرداران شهرستان شوشتر با حفر چاه 12.5 متری بهبود پیدا کرد.
 
وی افزود: تا پیش از بهره‌برداری از این پروژه آب شرب شهرستان سرداران از یک حلقه چاه ماسه‌ای تامین می‌شد که کاهش کیفیت و افت فشار آب را در پی داشت.
 
مدیر امور آبفاروستایی شهرستان شوشتر تصریح کرد: با حفر این چاه جدید در شهر جدید سرداران و سایر اقدامات انجام گرفته در اجرای این طرح شاهد ارتقاء و بهبود کمی و کیفی آب شرب اهالی این شهر جدید هستیم.
 
محمدی عنوان کرد: حفر چاه 12.5 متری به قطر 2 متر، نصب دستگاه برق تقویت فشار و نصب و راه‌اندازی یک دستگاه پمپ 73 کیلو وات از جمله اقدامات انجام شده در این پروژه بوده است.
 
وی ادامه داد: با اقدامات انجام شده، آب شرب مورد نیاز اهالی منطقه به میزان 70 لیتر در ثانیه خواهد رسید و این مساله در حالی است که نیاز مردم 35 لیتر در ثانیه است.
 
مدیر امور آبفاروستایی شهرستان شوشتر خاطرنشان کرد: شهر جدید سرداران جمعیتی بالغ بر 7 هزار نفر را تحت پوشش دارد و تامین آب شرب آن توسط آبفاروستایی شهرستان شوشتر انجام می‌شود.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: آب شرب ، آبفا شوشتر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار