مدیر اداره راهداری اندیمشک گفت: عملیات راهداری نوروزی در حال انجام است و هم اکنون با توجه به بارندگی‌هایی اخیر و احتمال بارندگی‌ها، اکیپ‌های راهداری در آماده‌باش کامل هستند.
کد خبر: ۵۷۲۰۱۸
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۹ 27 February 2018

بهزاد روحانی اظهار کرد: تمامی تابلو و خط‌کشی‌های جاده‌ها در حال به روز شدن هستند و در بعضی محورها خط‌کشی‌ها جدیدی نیز انجام می‌شود. 


وی با بیان اینکه طرح راهداری نوروزی از 25 اسفندماه آغاز و تا 15 فروردین ماه ادامه دارد، افزود: در روزهای بارندگی تعدادی از مسیرهای کوهستانی مسدود شدند که اکیپ‌های راهداری به آن مناطق اعزام و مشکلات ایجاد شده، برطرف شد.

روحانی با بیان این‌که از مسافران نوروزی و کاروان‌های راهیان نور استقبال می‌کنیم، تصریح کرد: اقدامات راهداری شامل تعویض و شست‌شوی تابلوهای جاده‌ای انجام شده و در حال حاضر وضعیت محور‌های اندیمشک خوب و جاده‌ها باز و قابل بهره‌برداری هستند.

وی عنوان کرد: عملیات راهداری نوروزی در حال انجام است و هم اکنون با توجه به بارندگی‌هایی اخیر و احتمال بارندگی‌ها، اکیپ‌های راهداری در آماده‌باش کامل هستند وتمرکز اکیپ‌ها در فصل زمستان و ایام نوروز بیشتر بر محورهای روستایی و محور اندیمشک – پل زال است.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: بارندگی ، راهداری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار