پیش بازی هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر
در یکی از حساس‌ترین بازی‌های این هفته لیگ برتر فولاد و ذوب‌آهن به مصاف هم می‌روند.
کد خبر: ۵۸۹۴۹۱
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۹ 11 April 2018

هفته ‌بیست‌وهشتم لیگ برتر فوتبال ایران جام خلیج فارس از امروز آغاز می‌شود و با وجود قهرمانی زودهنگام پرسپولیس و مسجل شدن سقوط سیاه‌جامگان، هنوز هم تنور این رقابت‌ها داغ است زیرا بالانشینان جدول برای سهمیه آسیا می‌جنگند و قعرنشینان به فکر فرار از سقوط هستند.

در یکی از حساس‌ترین بازی‌های این هفته، فردا (پنجشنبه) ازساعت 17 دو تیم فولاد و ذوب‌آهن در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف هم خواهند رفت.

جدال فولاد رده ششمی با ذوب‌آهن رده دومی شاید یکی از تاثیرگذارترین بازی‌های لیگ در راه ثبت شدن یکی از سهمیه‌های آسیایی ایران به نام یکی از این دو تیم باشد. فولادی‌ها که بازی قبل خود را در جم با نتیجه مساوی به پایان رساندند، کورسوی امیدی به کسب سهمیه دارند و به گفته پورموسوی و به گواه شرایط جدول، اگر هنوز هم می‌خواهند شانسی برای خود متصور باشند، محکوم به برد در برابر ذوب‌آهن، یکی از رقبای مستقیم‌شان در راه کسب سهمیه هستند.

در آن‌سوی میدان شاگردان امیر قلعه‌نویی که بالاتر از استقلال، سایپا و پرسپولیس، صدرنشین نیم‌فصل دوم هستند و روند بسیار خوبی را در دور برگشت رقابت‌ها پشت سر گذاشته‌اند، نمی‌خواهند از رقابت کسب سهمیه پا پس بکشند و هر چقدر این بازی برای فولادی‌ها مهم است، شاید برای ذوبی‌ها مهم‌تر باشد، زیرا این تیم هفته‌ها است که رده دوم را در اختیار دارد و نمی‌خواهد با یک لغزش، استقلال، سایپا و پیکان را بالاتر از خود ببیند.

به‌هرحال باید دید تقابل اندیشه‌های پورموسوی و قلعه‌نویی نهایتا با پیروزی شاگردان کدام‌یک همراه خواهد بود.

گفتنی است قضاوت این دیدار به عهده سیدمهدی سیدعلی قرار دارد.

 

منبع: فارس

برچسب ها: فوتبال
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار