وزیر بهداشت خبر داد
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تأکید بر اینکه مجددا به منطقه آزاد اروند سفر خواهم کرد، گفت: تعدادی از طرح‌های درمانی استان خوزستان در روز سوم خرداد سال جاری افتتاح خواهد شد.
کد خبر: ۵۹۷۷۶۱
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۷ 28 April 2018

سید حسن قاضی‌زاده هاشمی عصر امروز در آئین افتتاح بخش اطفال بیمارستان آیت‌الله طالقانی آبادان، اظهار کرد: از اینکه بار دیگر در خرمشهر و آبادان حضور پیدا کردم، خوشحال هستم.

به گزارش"تابناک" وی افزود: امروز در منطقه آزاد اروند پروژه‌هایی افتتاح شد که قطعا در افزایش سطح ارائه خدمات درمانی به مردم تاثیرگذار هستند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: کلینیک‌های ویژه برای زایمان، بیمارستان‌ها و دیگر طرح‌ها در ارتقا خدمات درمانی و بهداشتی و کاهش عوارض بیماری‌ها موثر است.

قاضی‌زاده هاشمی عنوان کرد: با کمک همه مسؤولان مسیر خوبی طی شده است و از سازمان منطقه آزاد اروند، دانشکده علوم پزشکی آبادان، استانداری خوزستان و دیگر نهادها سپاس‌گذار هستم.

وی با تأکید بر اینکه مجددا به منطقه آزاد اروند سفر خواهم کرد، افزود: تعدادی از طرح‌های درمانی استان خوزستان در روز سوم خرداد افتتاح خواهد شد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: بخشی که مربوط به ریزگردها، اقلیم و تغییرات زیست محیطی است را باید با همکاری بخش‌های مختلف پیگیری و دنبال کرد.

برچسب ها: وزیر بهداشت
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار