بازیکن تیم فولاد خوزستان از عملکرد خودش برابر پرسپولیس راضی نیست.
کد خبر: ۶۳۸۶۲۱
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۹ 04 August 2018

سروش رفیعی بعد از شکست تیمش برابر پرسپولیس در جمع خبرنگاران، اظهارکرد: بازی سختی داشتیم. در مقابل پرسپولیس و در آزادی بازی کردن سخت است. آن ها بهتر از ما بودند. به هوادارن‌شان تبریک می‌گویم. شرمنده هواداران فولاد شدیم ولی فکر می‌کنم که می‌توانیم این نتیجه را جبران کنیم. پرسپولیس از ما با تجربه‌تر بود. بعد از گل اول فشار آن ها بیشتر شد. با صحبت‌های پورموسوی کار را با انگیزه در نیمه دوم شروع کردیم اما متاسفانه خیلی بد موقع ۱۰ نفره شدیم و بازی سخت‌تر شد.

وی ادامه داد: از خودم راضی نبودم. بعد از مدت‌ها بازی را شروع کردم. در آخر فصل قبل در قطر یک آسیب دیدگی داشتم و امروز هم اذیت شدم. این اولین بازی من بود. روز به روز شرایط من و تیم بهتر می‌شود و نتایج خوبی می‌گیریم.

بازیکن تیم فوتبال فولادخوزستان در مورد بازی کردن مقابل هوادارن پرسپولیس نیز عنوان کرد: هواداران پرسپولیس همیشه به من لطف و محبت داشته اند. باید از آن‌ها تشکر کنم. این چند روز در مورد این بازی حرف و حدیث زیاد بود ولی هوادارانی که من را می‌دیدند و یا هواداران حاضر در فضای مجازی از من می‌خواستند که با جان و دل برابر پرسپولیس باز کنم. آنها اگر محبتی دارند به خاطر این است که می‌دانند من همیشه صداقت، روراستی و وجدان کاریم را در نظر می‌گیرم. الان هم ناراحت هستم که به این شکل باختیم.

وی اضافه کرد: من بعد از تعویض هم به برانکو خسته نباشید گفتم و هم برای هواداران که پشت دروازه بودند دست تکان دادم. خدا را شکر که خودم را طوری در فوتبال نشان داده‌ام که همه می‌دانند من آدمی نیستم که بخواهم برای تیمم کم کاری کنم. همه هواداران هم این موضوع را می‌دانستند. من بازیکن فولاد هستم و تمام وجودم را برای موفقیت فولاد می‌گذارم. شخصیت و وجدان کاری‌ام از هر چیزی برایم مهم‌تر است. نمی‌خواهم ذهنیت مردم نسبت به من خراب شود. این موضع برایم از همه چیز مهم‌تر است. من در مورد بازی کردن یا نکردنم با پورموسوی صحبتی نکردم. اگر قرار بود به خاطر شرایط بدنی‌ام بازی نکنم تشخیصش با او بود. من تمام تلاشم را کردم که با فیزیوتراپی و تمرین خوب به این بازی برسم و با تمام وجود بازی کنم. متاسفانه آن گونه که می‌خواستم نبودم اما با این شرایط بدنی سعی کردم تمام توانم را برای فولاد بگذارم.

بازیکن تیم فولاد خوزستان در پایان خاطرنشان کرد: مطمئن باشید فولاد می تواند یکی از تیم های خوب این فصل باشد.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار