رئیس جمعیت ایمنی راه‌های خوزستان:

تلاش‌های منجر به کاهش آسیب‌های سوانح رانندگی بسیار تاثیرگذارند

رئیس جمعیت ایمنی راه‌های خوزستان با اشاره به تلاش جهت ارزش قائل شدن نسبت به حیات انسان‌ها گفت: تلاش‌هایی که منجر به کاهش آسیب‌های سوانح رانندگی می‌شود، بسیار تاثیرگذار هستند.
کد خبر: ۷۰۹۸۹۴
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۹ 31 January 2019

 عبدالرضا فتاحی در جشنواره ایمنی رانندگان حرفه‌ای خوزستان که شب گذشته ( ۱۰ بهمن‌ماه) در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: نخستین جشنواره بررسی افزایش ایمنی راه‌های خوزستان با همت ریاست هیات مدیره جمعیت ایمنی راه‌های کشور برگزار شد که امیدواریم با دستاوردهای این جشنواره و فعالیت‌های این جمعیت الگویی برای سایر استان‌ها باشیم.

وی با اشاره به فلسفه فعالیت این جمعیت، افزود: فلسفه اصلی بروز و فعالیت‌های این جمعیت ارزش قائل شدن نسبت به حیات انسان‌ها است زیرا تلاش‌هایی که منجر به کاهش آسیب‌های سوانح رانندگی می‌شود، بسیار تاثیرگذار هستند.

رئیس جمعیت ایمنی راه‌های خوزستان گفت: بهبود تردد و ایمنی در راه‌ها و ارتقای فرهنگ ایمنی و تردد در خوزستان، کمک به ایجاد تعامل بین سازمان‌ها و مسئولین ایمنی، تغییر نگرش‌ها در‌ جامعه، حساس کردن مسئولین نسبت به کاهش حوادث رانندگی، تلاش برای جلب توجه دولت، کمک به آسیب‌دیدگان حوادث رانندگی و معرفی رانندگان قانونمند و حرفه ای از اهداف این جمعیت است.‌

فتاحی بیان کرد: امشب در این مراسم دور هم جمع شده‌ایم تا هم‌پیمان شویم و ایمنی را ارتقا دهیم بنابراین مقوله ایمنی باید در جامعه فرهنگ‌سازی شود.

وی نخستین برنامه این جمعیت را معرفی رانندگان برتر خوزستان دانست و گفت: رانندگان در سرما و گرما زحمات زیادی کشیده‌اند بنابراین در سال یک بار از رانندگان حرفه‌ای تجلیل می‌کنیم و قدرشناس آنهایی هستیم که جاده تمام زندگی آنها است. همه ما در این جشنواره، آمده‌ایم هم‌پیمان شویم که عضو این جمعیت باشیم.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار