فرمانده انتظامی خرمشهر گفت: ۲۰ تا ۳۰ گیت باید برای تردد اتباع خارجه در پایانه مرزی شلمچه احداث شود تا مشکلات تردد برای امسال کاهش پیدا کند.
کد خبر: ۷۷۵۱۹۵
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۸ 28 August 2019

همت‌الله ترکارانی در جمع خبرنگاران با اشاره به حذف روادید برای اربعین حسینی(ع)، اظهار کرد: بر همین اساس برای امسال پیش‌بینی می‌شود که سه تا چهار میلیون نفر در مرز شلمچه حضور پیدا کنند که با این وجود، تردد اتباع خارجی از سالن و گیت‌های مربوط به زائران ایرانی امکان‌پذیر نیست.

وی عنوان کرد: سال گذشته با وجود اینکه تعداد زائران کمتر از یک میلیون نفر در مرز شلمچه بود اما در برخی مواقع در امر تردد مشکلاتی به وجود می‌آمد و امسال نیز با توجه به آماده نشدن گیت‌های اتباع خارجه مشکلات بیشتر خواهد شد.

فرمانده انتظامی خرمشهر گفت: سال گذشته به دلیل تراکم جمعیت، اتباع خارجه به ساختمان قدیم پایانه هدایت می‌شدند اما امسال پیش از احداث گیت‌های جدید، این ساختمان تخریب پ امکان استفاده آن برای تردد اربعین امسال وجود ندارد.

ترکارانی با تاکید بر لزوم ساخت گیت‌های اضطراری ویژه اتباع خارجه، تاکید کرد: ۲۰ تا ۳۰ گیت باید برای تردد اتباع خارجه در پایانه مرزی شلمچه احداث شود تا مشکلات تردد برای امسال کاهش پیدا کند

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار