سرپرست صندوق کارآفرینی امید خوزستان در دیدار با فرماندارن:
ايجاد اشتغال پايدار و رفع بيكاري در جامعه تنها با تلاش چند مدير ايجاد نميشود بلكه نيازمند تلاش مردم در استفاده بهينه از ظرفيتهاو بستر هاي فراهم شده ميباشد كه ميبايست و بايد از استفاده نامناسب ،هدر دادن و سو استفاده از زمينهاي ايجاد اشتغال همانند تسهيلات، مجوز ها و واگذاري ها پيشگيري و خودداري گردد. براي درك بهتر موضوع ارجاع ميدهم به سخنان گهر بار مقام عظماي ولايت در ديدار با كابينه تدبير و اميد در هفته دولت كه دعوت ميكنم مسئولين، كارآفرينان، مردم و بخش خصوصي و تعاوني بارها و بارها اين سخنان را با تحليل و واكاوي و دقت گوش دهند و در عمل سعي در اجرا داشته باشند كه بحق ميتواند چراغ راه باشد.
کد خبر: ۸۴۵۶۸
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۰ 28 August 2015
سرپرست صندوق كارآفرینی امید خوزستان با حضور در چند شهرستان و در جلسه با فرمانداران در خصوص ظرفیتها و مزیتهای رقابتی در سطح استان در حوزه اشتغال تبادل نظر کرد.

سرپرست صندوق استان خوزستان  با حضور در شهر ستان دشت آزادگان با جاسم مجيدي پور فرماندار آن شهرستان ديدار كرد در اين جلسه در خصوص ظرفيتها  و مزيتهاي رقابتي شهرستان دشت آزادگان در حوزه  اشتغال تبادل نظر شد. فرماندار دشت آزادگان  ضمن مثبت ارزیابی نمودن فعالیتهای صندوق كارآفريني اميد در زمینه ایجاد فرصتهای جدید شغلی، اين صندوق را از اركان اصلي توسعه كسب و كار و ايجاد اشتغال دانستند و از تلاشها و همت مسولين و كاركنان صندوق جهت پيگيري هاي مستمر و خالصانه جهت شناسايي و حمايت از كارآفرينان تقدير و  خواستار تداوم فعالیتهای صندوق جهت ایجاد اشتغال پایدار در مناطق محروم و روستایی جهت رفع دغدغه های اشتغال جوانان شده اند، مهدی امرایی سرپرست صندوق استان  نیز ضمن تقدیر وتشکر از نگاه فرماندار ، ضمن تشريح برنامه هاي حمايتي صندوق ، رویکرد جدید صندوق جهت حمایت از پشیبانان توانمند و برند های ملی در جهت ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان این مرزوبوم را بیان و اظهار امیدورای نمودند با عنايت به و جو ظرفيتهاي فراوان جهت ايجاد بستر مناسب رونق كسب و كار و ايجاد اشتغال در شهرستان مرزي دشت آزادگان شاهد شكوفايي بيش از بيش اين شهرستان باشيم.

شناسايي ظرفيتهاي اشتغال شهرستان ها جهت اشتغال پایدار

فرماندار اميديه: رويكرد صندوق كار آفريني اميد جهت حمايت از اشتغال روستايي بسيار ارزشمند است

در ديدار مهدي امرايي سرپرست صندوق كارآفريني اميد استان خوزستان با فرماندار و مديران دستگاههاي اجرايي شهرستان اميديه ، سرپرست صندوق استان بر استفاده از تمام ظرفيتها و مزيتهاي موجود در آن شهرستان با توجه به رويكرد حمايتي صندوق كار آفريني اميد جهت حمايت از توسعه كسب و كار و ايجاد اشتغال در آن شهر ستان تاكيد نمود. مهدي امرايي ضمن بيان اهميت رويكرد جديد اين صندوق جهت شناسايي و حمايت از فرصتهاي شغلي در آن شهر ستان به ويژه روستاها، از حمايت كامل صندوق كار آفريني اميد از طرح هاي مشاركتي، صندوق هاي خرد زنان روستايي خبر دادند و اظهار اميداواري نمودند بتوانيم بنگاههاي اقتصادي و توليدي را در روستاها ايجاد و حمايت نماييم. شهاب صدیقی فرماندار شهرستان اميديه ،  رويكرد صندوق كار آفريني اميد جهت حمايت از اشتغال روستايي  را بسيار ارزشمند دانستند و از آمادگي كامل فرمانداري جهت همراهي با صندوق در جهت تحقق اين رويكرد اعلام و به كليه دستگاههاي اجرايي شهرستان جهت تعامل و همفكري بيشتر جهت حمايت از اشتغال مناطق محروم و روستایی جهت رفع دغدغه های اشتغال جوانان تاكيد نمودند.

فرماندار هويزه: نگاه و رويكرد صندوق كار آفريني اميد به اشتغال بسيار مثبت و هدفنمند است

سرپرست صندوق استان خوزستان  در جلسه مشترك عبدالرضا سعیدی نیا فرماندار شهرستان هويزه و برخي از مسولين آن شهرستان خواستار تعامل هر چه بيشتر دستگاههاي اجرايي جهت شناسايي ظر فيتهاي اشتغال آن شهر ستان شدند. در اين جلسه  مهدي امرايي ضمن بيان رسالت صندوق كارآفريني اميد جهت حمايت از اشتغال جوانان و روستاييان عزيز و تحقق شعر هر روستا يك محصول، با تعامل و مساعدت كليه دستگاههاي اجرايي به ويژه فرمانداري شاهد تحقق عملي اين رويكرد و در نهايت رونق كسب و كار و شكوفايي اقتصادي شهرستان هويزه خواهيم بود. در جلسه مشترك كه در خصوص شناسايي ظر فيتهاي اشتغال در محل فرماندار هويزه برگزار گرديده بود. فرماندار هويزه  با بيان اينكه نگاه صندوق كار آفريني اميد به بحث اشتغال يك نگاه مثبت و هدفمند است بر همكاري كليه دستگاههاي اجرايي جهت تحقق اين برنامه ها تاكيد نمود.

 

 فرماندار آغاجاري: دستگاههاي اجرايي بايد در راستاي تحقق رسالت ارزشمند اشتغال از صندوق كارآفريني اميد الگو برداري نمايند

مهدي امرايي سرپرست صندوق كارآفريني اميد استان خوزستان  با حضور در شهر ستان آغاجاري ضمن ديدار با عبدالجبار يكتا فرماندار شهرستان آغاجاري، در جلسه مشترك با دستگاههاي اجرايي با بيان اهميت ايجاد اشتغال  پايدار و رونق اقتصادي در شهرستان  خواستار تعامل و همفكري كليه مسولين آن شهرستان جهت شناسايي  پتانسيل هاي موجود در شهر ستان آغاجاري شدند، مهدي امرايي در ادامه رويكرد صندوق كار آفريني اميد را حمايت از ايجاد اشتغال و رونق كسب و كار بيان كردند و تحقق اين امر را ملزم به تعامل هر چه بيشتر مسولين شهري به ويژه فرماندار عنوان نمودند و اظهار اميداوري كردند بتوانيم با حمايت ، همت و تلاش بشتر يكي از دغده هاي جوانان عزيز كه همانا اشتغال است را در حد توان مرتفع نماييم. عبدالجبار يكتا نيز ضمن تقدير و تشكر ويژه از عملكرد مثبت صندوق كارآفريني اميد ، وجود اين صندوق در شهر ستان آغاجاري را يك فرصت ارزشمند جهت حمايت از توليد كنندگان و كار آفرينان اين شهر ستان عنوان كردند و بر تعامل و همكاري همه مسولين شهري در راستاي تحقق   رسالت ارزشمند اشتغال تاكيد نمودند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار