مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد خوزستان در گفت و گو با تابناک:
مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد خوزستان از افتتاح پایگاه اطلاع رسانی فهما (فرهنگی هنری مساجد ایران) خبر داد.
کد خبر: ۸۵۹۴۳۶
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۹ 07 June 2020

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد خوزستان در گفت‌وگو با تابناک از افتتاح شعبه ی استانی سامانه فرهنگی هنری مساجد ایران خبر داد و با اشاره به فعالیت کانون‌های مساجد در سامانه فهما گفت: یک‌هزار و 37 کانون فرهنگی هنری فعال در خوزستان در سامانه فهما ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد 460 کانون روستایی هستند و در سطح استان فعالیت های گسترده ای اعم از تئاتر، سرود، مسابقات قرآنی، فعالیت های فرهنگی، ورزشی و اجتماعی دارند.

 

طرح سراسری سرود انقلاب در خوزستان اجرا می شود - خبرگزاری شبستان ...

 

حجت‌الاسلام مرتضی همت‌پور ادامه داد: پایگاه اطلاع رسانی فهما پل ارتباطی آسان ما بین کانون‌های مساجد است و کانون‌ها از این طریق به راحتی می‌توانند با یکدیگر از طریق اخبار، به تبادل افکار و اطلاعات بپردازند.

به گفته ی وی با راه انداری پایگاه اطلاع‌رسانی فهما کانون‌های مساجد بیشتر به هم نزدیک شده و زنجیره اطلاعات و تجربیات این نهادهای فرهنگی و هنری به یکدیگر متصل خواهد شد.

همت پور همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فعالیت کانون‌های مساجد خوزستان در مقابله با کرونا گفت: مشارکت کانون‌های مساجد در رزمایش کمک مؤمنانه در ماه رمضان، تولید و توزیع ماسک، دستکش و اقلام بهداشتی، برگزاری پویش‌های بزرگ مجازی در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، مذهبی و ... همچون پویش «در خانه بمانیم»، پویش‌های همدلی و پیشگیری از بیماری کرونا و ... از جمله این فعالیت‌ها است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار