رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی دانشکده علوم پزشکی آبادان از آماده‌باش کامل سه بیمارستان در سطح شهرهای آبادان و خرمشهر برای ارئه خدمات به زوار اربعین خبر داد.
کد خبر: ۱۳۲۴۴۱
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۲ 21 November 2015

شهرام مقام از آماده‌باش کامل سه بیمارستان طالقانی، نفت آبادان و ولیعصر خرمشهر برای ارائه خدمات به زوار اربعین خبر داد و اظهار کرد: این بیمارستان‌ها به لحاظ پذیرش بیماران احتمالی نیازمند به مراقبت‌های بیشتر، ذخیره‌سازی دارو و پیش‌بینی مکان‌هایی به عنوان تخت بستری برای استفاده در مواقع نیاز و آمادگی متخصصان و کارکنان در آمادگی کامل به سر می‌برند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پیش‌بینی‌های انجام شده در مرز شلمچه با هدف ارائه خدمات مطلوب درمانی و بهداشتی در منطقه به زوار اربعین افزود: یک دستگاه اتوبوس آمبولانس با 13 تخت در منطقه شلمچه مستقر می‌شود ضمن آنکه دو دستگاه آمبولانس نیز در موکب‌های تحت پوشش این دانشکده (موکب آبادان و خرمشهر) استقرار پیدا می‌کنند.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی دانشکده علوم پزشکی آبادان با اشاره به استقرار تعدادی آمبولانس دیگر در مسیر منتهی به مرز شلمچه همچون مسیر شادگان به خرمشهر و مسیر آبادان به خرمشهر تا مرز شلمچه، تصریح کرد: هرچند که هر شهرستان موکب خاص خود و مطابق با آن کد آمبولانس خاص خود را دارد اما به طور یکپارچه یک درمانگاه موقت را در قالب چادر بزرگ با پیش‌بینی تخت‌های بستری در پایانه شلمچه راه‌اندازی کرده‌ایم.

مقام اضافه کرد: در این درمانگاه موقت کادر درمانی اعم از پزشک و پرستار برای ارائه خدمات به زائران مستقر شده و در صورت نیاز به بستری موقت این کار در همان محل انجام می‌شود.

وی با اشاره به رایگان بودن انجام تمام ویزیت‌ها و داروهای ارائه شده به بیماران در این درمانگاه یادآور شد: در صورت نیاز بیماران به خدمات بیشتر و تخصصی‌تر توسط کد آمبولانس‌هایی که در کنار این درمانگاه مستقر هستند، به بیمارستان‌های آبادان و خرمشهر اعزام می‌شوند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار