مدير آموزش و پرورش دزفول با بيان اينكه 36 درصد مدارس اين شهرستان همچنان دو نوبته هستند گفت:براي ارائه برنامه هاي آموزشي فوق برنامه نياز است تا اين مدارس تك نوبته شوند.
کد خبر: ۲۱۶۶۳۱
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۲ 22 April 2016
غلامرضا نصراله پور روز جمعه در هجدهمين همايش خيرين مدرسه ساز دزفول در تالار اجتماعات ايثار با انتقاد از اينكه در برخي محافل گفته مي شود نياز به مدرسه سازي در دزفول نيست افزود:دزفول طبق شاخص هاي موجود وضعيت خوبي در زمينه فضاهاي آموزشي ندارد.

وي آموزش و پرورش را زيربناي توسعه دانست و گفت:قدمت 116 مدرسه در دزفول به بيش از45 سال مي رسد و بايد با كمك خيرين بازسازي شوند.

مدير آموزش وپرورش دزفول با اشاره به اينكه مدارس بسياري در جنگ تحميلي تخريب شده اند گفت:در حال حاضر برخي از مدارس دزفول با بلوك ساخته شده اند و يا ديوار كشي ندارند ضمن اينكه نسبت به سال گذشته 2 هزار دانش آموز به تعداد دانش آموزان دزفول افزوده شده است و اين نشان مي دهد آموزش وپرورش دزفول هنوز هم نياز به كمك خيرين در مدرسه سازي دارد.

وي افزود :خيرين مي توانند در هر بخشي از مدرسه سازي به كمك آموزش وپرورش بيايند و آينده دانش آموزان را بسازند ضمن اينكه بسياري از خيرين در زمينه كنكور و يا پرداخت هزينه تحصيلي دانش آموزان نيازمند وارد عمل شده اند كه نشانه ژرف نگري آنها مي باشد.

تعداد 74 هزار دانش آموز در مدارس دزفول تحصيل مي كنند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار