هفته بیست و هفتم لیگ برتر؛
هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال با دو شکست و یک تساوی برای نمایندگان خوزستان به پایان رسید.
کد خبر: ۲۱۶۸۳۷
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۳ 22 April 2016

به گزارش تابناک خوزستان؛ هفته بیست و هفتم لیگ برتر عصر امرو با انجام پنج مسابقه سرنوشت ساز پیگیری شد که نتایج به دست آمده باعث سقوط مقتدرانه و بدون هیچ و حرف و حدیث استقلال اهواز به دسته پایین تر شد.


استقلال اهواز 0 - پرسپولیس 2

عصر امروز در نخستین دیدار مهم این هفته دو تیم استقلال اهواز و پرسپولیس در ورزشگاه پُر از تماشاگر تختی اهواز به مصاف هم رفتند.

در این دیدار که به با نیم ساعت تاخیر برگزار شده بود، چندین بار به دلیل جو ورزشگاه و پرتاب سنگ از سوی تماشاگران به داخل زمین، بازی متوقف شد. در دقیقه 90 این دیدار نیز جمع زیادی از تماشاگران وارد زمین بازی شدند که باعث ایجاد خلل برای دقایقی در این دیدار شد.

در پایان این رقابت پرحاشیه پرسپولیس با دو گل جری بنگستون در دقایق 55 و 86 از سد شاگردان بختیاری زاده گذشت تا با شتاب بیشتری به سوی قهرمانی پیش بروند.

استقلال اهواز نیز با این شکست، پس از 27 هفته دست و پا زدن در قعر جدول و با همان 13 امتیاز، سه هفته مانده به پایان لیگ، مقتدرانه به دسته پایین تر سقوط کردند.


گسترش فولاد تبریز 0 - استقلال خوزستان 0

استقلال خوزستان پس از تساوی بد موقع خود در هفته گذشته، این بار در تبریز به مصاف تیم رده هفتمی گسترش فولاد رفتند.

شاگردان ویسی که باتوجه به نتایج سرخابی های تهرانی نمی خواستند از کورس قهرمانی عقب بیافتند، به دنبال کسب سه امتیاز این دیدار بودند تا حداقل جایگاه دومی خود را در جدول تثبیت کنند.

در پایان این دیدار دو تیم موفق به شودن دروازه های خود نشدند و بازی با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید.

استقلال خوزستان با این تساوی 48 امتیازی شد و باتوجه به پیروزی استقلال تهران با تفاضل گل کمتر نسبت به این تیم در جایگاه سوم قرار گرفت.


استقلال تهران 3 - فولاد خوزستان 0

در آخرین بازی روز اول هفته بیست و هفتم لیگ برتر فولاد خوزستان میهمان استقلال در ورزشگاه آزادی بود.

فولادی ها که رقابت حساسی با دو تیم ملوان و سپاهان در رده دوازدهم دارند، نیاز بسیاری به کسب هر سه امتیاز در این مسابقه داشتند اما استقلال تهران که در هفته قبل باخت سنگینی برابر پرسپولیس در شهرآورد 82 متحمل شده بود، برای جدا نشدن از سه تیم بالای جدول، برای کسب پیروزی به میدان آمده بودند.

در پایان این بازی که با استقبال کم تماشاگران مواجه شده بود، استقلال تهران موفق شد با نتیجه 3 بر صفر در دقایق 8، 13 و 36 به ترتیب توسط امید ابراهیمی، بهنام برزای و جابر انصاری به پیروزی دست یابد.

فولاد خوزستان پس از این شکست با همان 31 امتیاز در رده دوازدهم باقی ماند.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار