امیدهای فولاد بدنبال قهرمانی در لیگ برتز؛
هر چند تیم امید فولاد خوزستان با سپاهان اصفهان هم امتیاز است ولی تفاضل گل 7+ سبب شده این تیم خوزستانی در صدر جدول رقابت‌ها بایستد و امید قهرمانی در مسابقات تیم امید فولاد خوزستان را داشته باشد که همه چیز بستگی به بازی‌های امروز دارد ولی باز هم شانس قهرمانی این تیم بیشتر از تیم‌های دیگر خواهد بود
کد خبر: ۲۳۳۵۸
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۶ 15 April 2015

تیم فولاد خوزستان در هفته آخر لیگ برتر فوتبال امید باشگاههای کشور از دقایقی قبل در تبریز به مصاف تیم تراکتور سازی رفته است.

لیگ برتر فوتبال امید باشگاههای کشور در حالی هفته پایانی خود را انجام می‌دهد که دو تیم قدرتمند فولاد خوزستان و سپاهان اصفهان شانس قهرمانی دارند زیرا هم اکنون در امتیازات برابر هستند ولی تیم خوزستانی با تفاضل گل 7+ در صدر جدول قرار دارد.

این بازی‌ها در ابتدا قرار بود با حضور 12 تیم برگزار شود، با انصراف تیم داماش گیلان از این رقابت‌ها فدراسیون فوتبال تصمیم گرفت مسابقات لیگ برتر فوتبال امید باشگاههای کشور را با 11 تیم انجام دهد که در روزهای نخستین آذرماه سال 1393 آغاز شد.

به گزارش تابناک خوزستان، تیم فولاد خوزستان در ابتدای حضور خود در این رقابت‌ها نتایخ خوبی به دست نیاورد به طوری که با امتیازات کسب شده و باخت‌های مکرر مردم و باشگاه از به دست آوردن امتیاز خوب در این مسابقات ناامید شدند ولی با صبوری کادر فنی و بازیکنان در بازی‌های گذشته، نتایج خوبی به دست آورد.

هم اکنون تیم امید فولاد خوزستان در صدر جدول رقابت‌های لیگ برتر فوتبال امید باشگاههای کشور قرار دارد و در 19 بازی انجام شده خود عناوین کمترین گل خورده یعنی 12 گل و بیشترین گل زده با 27 گل به دست آورده است.

علاوه بر اینها تیم امید فولاد خوزستان عناوین بهترین خط حمله و بهترین دفاع در لیگ برتر فوتبال امید باشگاههای کشور نیز به خود اختصاص داده است.

هر چند تیم امید فولاد خوزستان با سپاهان اصفهان هم امتیاز است ولی تفاضل گل 7+ سبب شده این تیم خوزستانی در صدر جدول رقابت‌ها بایستد و امید قهرمانی در مسابقات تیم امید فولاد خوزستان را داشته باشد که همه چیز بستگی به بازی‌های امروز دارد ولی باز هم شانس قهرمانی این تیم بیشتر از تیم‌های دیگر خواهد بود.

دیدار پایانی تیم امید فولاد خوزستان در هفته آخر در مقابل تیم تراکتورسازی در تبریز برگزار می‌شود که در صورت برد با یک گل هم می‌تواند قهرمان شود، اگر سپاهان اصفهان بازی خود مقابل تیم ملوان بندر انزلی را با 2 یا 3 گل هم ببرد باز تیم خوزستانی فاتح این رقابت‌ها می‌شود.

ولی در صورتی که تیم سپاهان اصفهان بتواند با هفت یا هشت گل مقابل حریف خود ملوان بندر انزلی بازی را ببرد شانس قهرمانی را تیم امید فولاد خوزستان از دست می‌دهد که این موضوع بعید به نظر می‌رسد و این تیم شمالی اجازه چنین کاری را به تیم اصفهانی آن هم در خانه نمی‌دهد.

اگر بازی آخر تیم‌های فولاد خوزستان و سپاهان اصفهان در برابر حریفان خود به تساوی کشیده شود باز هم هم امتیاز می‌شوند ولی تیم خوزستانی با تفاضل گل خوبی که دارد قهرمان لیگ برتر فوتبال امید باشگاههای کشور می‌شود.

البته باشگاه فولاد خوزستان خاطره خوبی از حضور در تبریز دارد و سال گذشته در لیگ برتر بزرگسالان با برد در برابر تیم تراکتورسازی قهرمانی خود در این شهر را جشن گرفت که در صورت برد در این بازی تیم امید خاطره قهرمانی فولاد خوزستان در تبریز را زنده می‌کند.

اگر تیم امید فولاد خوزستان در این مسابقات قهرمان شود جدول افتخار آفرینی این تیم در مسابقات فوتبال کشور کامل می‌شود زیرا در رده‌های سنی دیگر از جمله بزرگسالان سابقه قهرمانی و مدال آوری را دارد و تنها تیمی که قهرمان لیگ برتر نشده بود تیم امید این باشگاه خوزستانی است.

خاطره قهرمانی فولاد در تبریز تکرار می‌شود

دروازه بان تیم امید فولاد خوزستان با اشاره به بازی پایانی این تیم مقابل تراکتور سازی گفت: با یاری خداوند قهرمانی تیم امید خاطره قهرمانی در تبریز را تکرار می‌کند.

سید بهنام موسوی پیش از بازی با تراکتورسازی در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک در اهواز اظهار داشت: تیم امید فولاد خوزستان صبح روز دوشنبه به تبریز آمد تا دیدار پایانی خود را مقابل تراکتور سازی انجام دهد.

وی افزود: تیم ما در روز نخست حضور در تبریز به استراحت پرداخت و روز گذشته با حضور بازیکنان و کادر فنی تمرین و ارنج گیری صورت گرفت و هم اکنون تیم در آمادگی کامل به سر می‌برد.

دروازه بان تیم امید فولاد خوزستان تصریح کرد: هم اکنون همه بچه‌ها یکدل و مصمم هستند که جام قهرمانی را به دست آوریم و با دست پر به اهواز بازگردیم.

وی با بیان اینکه تیم از لحاظ روحی و روانی خوب است، اضافه کرد: در بازی گذشته که با نفت اهواز برگزار شد با تک گل محمود مطلق‌زاده از روی نقطه پنالتی این بازی را بردیم که این برد در روحیه همه بازیکنان تاثیرات مثبت داشت.

موسوی عنوان کرد: امیدوارم با روحیه‌ای که بچه‌ها دارند قهرمان مسابقات شویم با یاری خداوند قهرمانی تیم امید خاطره قهرمانی تیم بزرگسالان فولاد در فصل گذشته در تبریز را تکرار کند.

وی بیان کرد: هم اکنون بازیکنان خوبی در کنار هم و در تیم امید حضور دارند که با تلاشی که انجام می‌دهند شایستگی حضور در تیم‌های بالاتر و لیگ برتر بزرگسالان را دارند و بنده افتخار می‌کنم در کنار چنین بازیکنانی در تیم امید فولاد خوزستان حضور دارم.

با روحیه‌ای بالا مقابل تراکتورسازی بازی می‌کنیم

دفاع تیم امید فولاد خوزستان گفت: در بازی مقابل تیم امید تراکتور سازی با روحیه‌ای بالا به میدان می‌رویم و با برد این تیم قهرمان لیگ برتر امید می‌شویم.

فریدون زبیدانی اظهار داشت: در حال حاضر وضعیت تیم امید فولاد خوزستان خیلی خوب است و همه بازیکنان از روحیه بالائی برخوردار هستند.

وی افزود: در هفته‌های نخست لیگ برتر امید فوتبال کشور چند باخت آوردیم و کسی باورش نمی شد که روزی یکی از مدعیان قهرمانی این لیگ باشیم، همه می‌گفتند که فولاد خوزستان یکی از کاندیداهای سقوط به لیگ دسته یک است.

دفاع تیم امید فولاد خوزستان اضافه کرد: پس از بازی و برد در مقابل تیم‌های مس رفسنجان و مس کرمان امید در بین اعضای تیم زنده شد و برای قهرمانی در بازی‌های بعدی حضور یافتیم.

وی با بیان این که هم اکنون همه بازیکنان تیم امید فولاد خوزستان یکدل هستند، بیان کرد: همه با هم عهد بستیم که بازی آخر خود در لیگ برتر امید مقابل تیم تراکتور سازی تبریز را ببریم و جام قهرمانی را همراه خود به خوزستان بیاوریم.

زبیدانی تاکید کرد: در بازی مقابل تراکتورسازی تبریز فقط برای قهرمانی به میدان می‌رویم و به جز قهرمان شدن به هیچ چیز دیگری فکر نمی‌کنیم که امیدوارم با دعای خیر هم استانی‌ها و هواداران تیم فولاد خوزستان به خواسته محقق شود و دل مردم خوزستان را شاد کنیم.

گزارش: حسین یزدی

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار