324 کیلوگرم مواد مخدر در پوشش محموله میوه در شهرستان بهبهان کشف و ضبط شد.
کد خبر: ۳۷۰۶۴۴
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۶ 01 February 2017
 فرمانده انتظامی خوزستان گفت: ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر استان بادریافت خبری از پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان؛ از انتقال محموله مواد مخدر از شرق کشور به استان خوزستان مطلع شدند، که موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

سردار محمد رضا اسحاقی افزود: ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر استان با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بهبهان و پشتیبانی اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج)، پس از هماهنگی با مقام قضائیضمن استقراردر محور مواصلاتی "بهبهان ـ اهواز" پس از ساعت ها تلاش، یک دستگاه تریلر کانتینر دار حامل بار میوه را شناسایی و متوقف کردند.

وی با بیان اینکه ماموران در بازرسی تخصصی از این تریلر که حامل 21 تن میوه و مرکبات بود، 324 کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک را که به طرز ماهرانه ای میان میوه ها جاسازی شده بود کشف کردند، تصریح کرد:دو سوداگر مرگ در این رابطه دستگیر و پس از تشکیل پروندهبرای سیر مراحل قانونی راهی مرجع قضائی شدند. شود.

فرمانده انتظامی خوزستاناز شهروندان خواست هرگونه فعالیت مشکوک را از طریق تماس تلفنی 110 به پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان اقدام شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار