مدیرعامل شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری شمال خوزستان؛
در تعطیلات نوروزی امسال افزون بر 44 هزار نفر از مردم منطقه شمال خوزستان، مسافران نوروزی و کاروان های راهیان نور از تاسیسات شبکه های آبیاری شمال خوزستان دیدن کردند
کد خبر: ۴۰۱۹۶۶
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۸ 04 April 2017
در این مدت محل های سد تنظیمی دز، سد تنظیمی انحرافی کرخه و جنگل کوی سوم شعبان دزفول، بیش از سایر تاسیسات و اماکن شرکت مورد توجه مردم قرار گرفت.


"محمد اسلامی" به تمهیدات فراهم شده جهت رفاه بازدیدکنندگان اشاره کرد و گفت: بیش از 80 نفر از نیروهای حراست، روابط عمومی و بسیج شرکت و همچنین نیروی انتظامی دزفول در امر خدمت رسانی و ایجاد نظم در محل های تعیین شده همکاری کردند.


وی توزیع بیش از 10 هزار کیسه مخصوص زباله و نصب 100 سطل زباله سیار در تاسیسات و فضای سبز کوی سوم شعبان را در جلوگیری از آلودگی زیست محیطی بسیار موثر دانست و افزود: یک دستگاه ماشین آتش نشانی نیز جهت جلوگیری از آتش سوزی های احتمالی در نظر گرفته شده بود.


 جنگل کوی سوم شعبان دزفول در مساحتی معادل 100 هکتار با دارا بودن 3200  اصله انواع نهال، یکی از زیباترین مناطق طبیعی منطقه شمال خوزستان است.


سد تنظیمی دز و چشم انداز زیبای آن در منطقه «علی کله» دزفول، دریاچه سد تنظیمی دز و سد تنظیمی انحرافی کرخه از جاذبه های دیدنی شمال خوزستان است.
منبع: تابناک
برچسب ها: سد دز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار