کد خبر: ۴۵۵۶۵۵
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۹ 08 July 2017
مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: میزان رطوبت که از اواخر هفته گذشته برخی نقاط خوزستان را فراگرفته صبح شنبه در آبادان به 75 درصد رسید.

کوروش بهادری شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: صبح شنبه میزان رطوبت در اهواز و هندیجان به 50 درصد، ماهشهر و شادگان 70 و در بستان به 60 درصد رسید و پیش بینی می شود این پدیده تا روز دوشنبه به دلیل حاکمیت جریانات جنوبی بر خوزستان حاکم باشد.
میزان رطوبت در روز چهارشنبه گذشته در اهواز، ماهشهر، هندیجان و شادگان به 60 درصد رسید.

وی افزود: پیش بینی می شود دمای بالای 50 درجه سانتیگراد و بالاتر نیز تا روز چهارشنبه دربرخی نقاط خوزستان تداوم داشته باشد.

بهادری ادامه داد: در 24 ساعت گذشته اهواز، آبادان و بستان با 51 و ایذه با 27 درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنک ترین نقاط خوزستان گزارش شده و بیشترین دمای هوای امروز اهواز به 51 و فردا صبح حداقل به 33 درجه سانتیگراد می رسد.

مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: روز شنبه به دلیل تداوم بادهای جنوب شرقی، شعاع دید در اهواز به چهار تا پنج کیلومتر کاهش می یابد که نگران کننده نیست.

هشتم تیر دمای هوا در اهواز 53.7 درجه سانتیگراد اعلام شد که گفته شده گرمترین نقطه ایران و جهان در این روز بود.

بر اساس مصوبه ستاد بحران خوزستان در 22 خرداد ، ساعت پایان کار ادارات و دستگاه های اجرایی خوزستان در روزهایی که دمای هوای استان به بالای 49 درجه می رسد، ساعت 13 می باشد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار