رییس اتحادیه نانوایان اهواز:
رییس اتحادیه نانوایان اهواز گفت: 100درصد نانوایی‌های تنوری در شهر اهواز غیرمجاز هستند و این مساله باعث می‌شود تا سلامت مردم در شهر اهواز به خطر بیفتد.
کد خبر: ۵۵۶۷۳۷
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۳ 24 January 2018


امیر دهقان با بیان این‌که فعالیت نانوایان غیرمجاز در اهواز مشکلات زیادی را برای نانوایان دارای مجوز ایجاد می‌کنند، اظهار کرد: نانوایی‌های غیر مجاز از آرد سفید و مواد غیرمجازی مانند جوش شیرین برای پخت نان‌های خود استفاده می‌کنند و این مساله بهداشتی نیست.

وی افزود: استفاده از مواد غیرمجاز مانند جوش شیرین باعث می‌شود تا رنگ نان خوب باشد اما این مواد سمی هستند و به دستور بهداشت نباید مورد استفاده قرار بگیرند.

رییس اتحادیه نانوایان اهواز تصریح کرد: نانوایی‌های غیرمجاز در مکان بسیار کوچک و غیر بهداشتی فعالیت می‌کنند و این مساله باعث می‌شود تا سلامت مردم در شهر اهواز به خطر بیفتد.

دهقان عنوان کرد: 100درصد نانوایی‌های تنوری در اهواز غیر مجاز هستند و مردم می‌توانند از روی پروانه کسب که به دیوار نصب شده است، نانوایی‌های مجاز را که به صورت ماشینی نان پخت می‌کنند را شناسایی کنند.

وی گفت: یک پروسه 5 یا 6ماهه طول می‌کشد تا نانوایی‌های غیر مجاز پلمپ شوند اما حتی 5دقیقه نیز طول نمی‌کشد که آن‌ها پلمپ‌ها را باز می‌کنند و مجددا فعالیت می‌کنند.

رییس اتحادیه نانوایان اهواز خاطرنشان کرد: در این زمینه تقاضا کرده‌ایم تا در یک دادگاه ویژه به پرونده نانوایان غیر مجاز رسیدگی شود تا آن‌ها نتوانند به راحتی پلمپ را باز کنند.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: نان ، نانوایی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار