بازیکن تیم فولاد خوزستان:
هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: مهم‌ترین موضوع برای ما این است که بتوانیم بهترین عملکرد را داشته باشیم و هر اتفاقی که در نتیجه آن بیفتد از جمله کسب سهمیه آسیایی برای ما خوشایند است.
کد خبر: ۵۸۶۰۵۵
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰ 04 April 2018

علی‌اصغر عاشوری اظهار کرد: چند بازی بود که نتایج خوبی نمی‌گرفتیم و شرایط خوبی نداشتیم اما تعطیلات کمک زیادی به ما کرد و تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم و خدا را شکر جواب گرفتیم و توانستیم پدیده را شکست دهیم.

هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: مهم‌ترین موضوع برای ما این است که بتوانیم بهترین عملکرد را داشته باشیم و هر اتفاقی که در نتیجه آن بیفتد از جمله کسب سهمیه آسیایی برای ما خوشایند است ولی در کل هدف‌ همه بازیکنان این است که بهترین عملکرد را درون زمین به نمایش بگذارند.

وی درباره شرایط خود پس از مصدومیت بیان کرد: همان‌طور که گفتم، تعطیلات و وقفه‌ای که در لیگ اتفاق افتاد به من هم خیلی کمک کرد که بتوانم به شرایط مطلوب برسم و امیدوارم بتوانیم در چهار بازی آینده خوب کار کنیم و به پیروزی برسیم.

عاشوری در پاسخ به این پرسش که رابطه چندین هافبک بازیساز حاضر در فولاد از جمله مبعلی، سالاروند، عبدالله‌زاده و خودش چگونه است، اظهار کرد: ما رابطه بسیار خوبی داریم و فوتبال فقط بخشی از زندگی ما است و تفکر ما این است که تیم به موفقیت برسد و وقتی در این قالب قرار بگیرید فرقی ندارد چه کسی بازی کند و چه کسی ذخیره باشد و شاید اوایل فصل برای‌مان مهم‌تر بود که در ترکیب اصلی باشیم اما الان دیگر فقط به تیم فکر می‌کنیم و آقای پورموسوی هم صحبت خوبی دارد که می‌گوید همه الان جزو 11 نفر هستید و باید برای پیروزی تیم تلاش کنید.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار