نماینده ولی فقیه در خوزستان:
نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به اهمیت حضور خیرین در مدرسه‌سازی گفت: دانش‌آموزانی که در کلاس درس حضور پیدا می‌کنند و در آینده به کشور و جهان خدمت می‌کنند، ثمره حضور خیرین در حوزه تعلیم و تربیت هستند، بنابراین خیرین، نقشی کلیدی در حوزه آموزش و پرورش ایفا می‌کنند.
کد خبر: ۱۱۷۰۲۱۵
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۵ 08 June 2024

تابناک خوزستان: حجت‌الاسلام و المسلمین سیدعبدالنبی موسوی‌فرد در بیست و ششمین دوره جشنواره خیرین مدرسه‌ساز که امروز (۱۹ خردادماه) در گیت بوستان اهواز برگزار شد، با تسلیت شهادت رئیس جمهور و همراهان، اظهار کرد: پس از ایمان به خدا، چیزی ارزشمندتر از توجه به حوائج مردم نیست. بر اساس روایتی از امیرالمومنین علی(ع) اگر کسی برای رفع گرفتاری انسان و مومنی تلاش کند، ۲ هزار سال عبادت خداوند را انجام داده است.

وی ادامه داد: فعالیت دانشمندان کشور در عرصه تقویت بنیه علمی و فرهنگی و دینی جامعه که بخش کلیدی و حساسی است، ثمره زحمات خیرین است. همچنین دانش‌آموزانی که در کلاس درس حضور پیدا می‌کنند و در آینده به کشور و جهان خدمت می‌کنند، ثمره حضور خیرین در حوزه تعلیم و تربیت هستند، بنابراین خیرین، نقشی کلیدی در حوزه آموزش و پرورش ایفا می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با تقدیر از خیرین مدرسه‌ساز، گفت: امیدواریم این فعالیت‌ها به ویژه در مناطق محروم، استمرار داشته باشد. با وجود همه تلاش‌های انجام‌شده در مناطق محروم، همچنان برخی مدارس در شأن دانش‌آموزان و والدین نیستند، بنابراین نیاز است خیرین و دولتمردان برای بهبود وضعیت این مدارس تلاش کنند.

وی با اشاره به ضرورت مشارکت در انتخابات، یادآور شد: مطالبه جدی مقام معظم رهبری، مشارکت حداکثری است و این اولویت اول است. باید تلاش کنیم که مردم را به انتخابات پرشور و انتخاب اصلح دعوت کنیم. مقام معظم رهبر ۱۸ شاخص برای انتخاب اصلح بیان کرده‌اند و این شاخص‌ها باید مدنظر باشند. این مسیر و ریل‌گذاری خوب دولت سیزدهم باید ادامه داشته باشد.

وی با بیان اینکه ازدواج آسان و حجاب از مطالبات مقام معظم رهبری است، ادامه داد: خیرین در حوزه جمعیت و فرزندآوری هم مشارکت داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار