مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان با اشاره به امضای تفاهم‌نامه با بنیاد علمی و آموزشی قلمچی گفت: ۹۸ کلاس درس در قالب این تفاهم‌نامه با مشارکت این نهاد آموزشی تکمیل و بهره‌برداری خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۷۱۲۵۵
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۴ 15 June 2024

تابناک خوزستان: محمد سعیدی‌پور شنبه در آیین انعقاد این تفاهم‌نامه در محل این اداره کل بیان کرد: ۳۷ فضای آموزشی طبق این تفاهم‌نامه با مشارکت بنیاد علمی آموزشی قلم‌چی در شهرستان های شادگان، مسجدسلیمان، اندیکا، لالی و رامشیر تکمیل خواهد شد.

وی با بیان اینکه این تفاهم‌نامه با هدف ایجاد بستر مناسب برای ارتقای کیفیت آموزش و پرورش در مناطق محروم و کم برخوردار استان منعقد شده است اظهار کرد: این تفاهم‌نامه با اعتباری بالغ بر ۳۴۰ میلیارد ریال برای سال ۱۴۰۳ امضا شده است.

سعیدی‌پور ادامه داد: در ادامه افزود: از ۳۷ پروژه مورد توافق ۳۰ پروژه تا پایان مهرماه سال جاری تحویل داده خواهد شد و ۷ پروژه دیگر تا پایان آذرماه تحویل داده خواهد شد.

محمد سعیدی پور با تاکید بر لزوم مشارکت خیرین حقیقی و حقوقی در تکمیل و تحویل پروژه های در حال اجرا استان عنوان کرد: با مشارکت بنیاد علمی و آموزشی قلمچی پروژه ها در دست اجرا در قالب مدارس ۱،۲،۳،۶ و ۹ کلاسه به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی همچنین افزود: این پروژه ها در شهرستان های شادگان، مسجدسلیمان، اندیکا، لالی، و رامشیر است.

سعیدی پور مدیر کل نوسازی مدارس با اشاره به اینکه ۵۷ درصد مدارس تحویلی اداره کل نوسازی مدارس استان در مناطق روستایی، عشایری و کم برخوردار است اظهارکرد: مدارس تحویلی با مشارکت بنیاد علمی آموزشی قلمچی نیز در همین مناطق ساخته خواهد شد.

بر اساس اعلام مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان ۸۰۰ کلاس درس طی سال جاری در استان ساخته خواهد شد.

خیران مدرسه‌ساز خوزستان با کمک هفت هزار میلیارد ریالی طی یکسال اخیر برای ساخت مدرسه رتبه نخست کشور را کسب کرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار