در بررسی عملکرد تولید در ۱۶ فولادساز کشور؛
جایگاه نخست تولید فولاد میان فولادسازان خوزستانی در سال ۱۴۰۲ به اکسین رسید.
کد خبر: ۱۱۷۱۲۳۱
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۱ 15 June 2024

تابناک خوزستان: در بررسی عملکرد تولیدکنندگان زنجیره فولاد در کشور، تولید ۱۶ شرکت فولادی مورد بررسی قرار گرفت که در میان شرکت فولاد اکسین خوزستان برترین شرکت در میان تولیدکنندگان خوزستانی فولاد در کشور بود.

در این زمینه براساس آمارهای ارائه شده، شرکت فولاد اکسین خوزستان در سال ۱۴۰۲، پیشتاز رشد تولید در میان شرکت‌های فولادی خوزستان بوده و تولیدات این شرکت از همه شرکت‌های فولادی استان خوزستان بیشتر بوده است.

شرکت فولاد اکسین در سال ۱۴۰۲ براساس آمارهای ارائه شده توانست با رشد تولید ۱۵ درصدی جایگاه نخست را میان فولادسازان خوزستان در بحث رشد تولید و عملکرد تولید از آن خود کند.

نکته‌ بسیار حائز اهمیت در این خصوص این است که فولاد اکسین خوزستان به عنوان صادرکننده نمونه کشوری به ثبات نسبی در بخش تولید رسیده و با رشد مثبتی که داشته زمینه را برای جهش تولید در این شرکت محقق کرده است.

شرکت فولاد اکسین خوزستان با عملکرد خود در دو ماهه ابتدایی امسال نیز تاکنون نشان داده که همین مسیر رو به جلو و رشد تولیدات به منظور ثبت رکوردهای تولیدی در این شرکت ادامه دارد و کارگران و تیم مدیریت این مجموعه به دنبال تحقق شعار رهبری در بحث جهش تولید هستند؛ شعاری که تاکنون نیز به‌خوبی در این شرکت محقق شده است.

شرکت فولاد اکسین خوزستان به عنوان صادرکننده نمونه کشوری در سال جهش تولید توانسته است با عملکردی خیره کننده رکوردهای تولیدی بی‌نظیری را به ثبت برساند.

شرکت فولاد اُکسین خوزستان به عنوان بزرگترین و تنها تولیدکننده ورق‌های فولادی عریض و آلیاژی خاص با استحکام بالا در کشور، خاورمیانه و شمال آفریقا شناخته می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار