دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز در راستای توسعه روابط صنعت با دانشگاه و آشنایی با نحوه فعالیت‌های کارخانه‌های صنعتی از پتروشیمی امیرکبیر، بازدید کردند.
کد خبر: ۱۱۷۰۵۱۹
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۰ 16 May 2024
تابناک خوزستان: به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پتروشیمی امیرکبیر، در راستای رهنمودها و منویات مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم بهره‌گیری از علم، دانش و تحقیق در بخش صنعت، اهمیت مساله پیوند صنعت و دانشگاه، تاکید مدیرعامل پتروشیمی امیرکبیر بر ایجاد تورهای صنعتی نخبگان دانشگاهی، ۴۰ نفر از دانشجویان رشته مهندسی شیمی دانشگاه شهید چمران اهواز از بخش‌های مختلف عملیاتی پتروشیمی امیرکبیر، بازدید کردند. 
 
دانشجویان در شروع این بازدید با حضور در آستان مقدس شهید گمنام پتروشیمی امیرکبیر و قرائت فاتحه، یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی را گرامی داشتند و سپس جهت آشنایی با پتروشیمی امیرکبیر از بخش‌های مختلف عملیاتی اتاق کنترل، آزمایشگاه و خطوط بسته‌بندی، بازدید به عمل آوردند. 
 
مهندسان و متخصصان پتروشیمی امیرکبیر در این بازدید گزارشی از فرآیند تولید، بسته‌بندی و کنترل کیفی واحدهای عملیاتی پتروشیمی امیرکبیر به دانشجویان ارائه کردند و به سوال‌های آنها پاسخ دادند.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار