مدیر عامل سازمان آب و برق خوزستان در بازدید از طرح آبرسانی به شمال شرق استان موسوم به فدک، ارائه خدمات موثر به مردم را یکی از مهمترین اهداف سازمان آب و برق خوزستان عنوان کرد.
کد خبر: ۱۱۷۰۲۰۸
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۱ 08 June 2024

تابناک خوزستان: به گزارش شبکه خبری سازمان آب و برق خوزستان، عباس صدریان روز سه شنبه 15 خرداد در حاشیه بازدید از حوضه آبرسانی شمال شرق استان" فدک" که با همراهی نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و فرمانداران این حوضه آبرسانی انجام شد، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره رئیس جمهور شهید، اظهار کرد: مسیر طرح آبرسانی شمال شرق استان موسوم به فدک که هدف آن آبرسانی به شهرستان های ایذه، باغملک، صیدون، هفتکل، قلعه تل، میداود و سایر شهرستان های همجوار است؛ توسط سازمان آب و برق خوزستان در حال انجام است.

وی با بیان اینکه رئیس جمهور شهید در بازدید اخیر خود از شهرستان ایذه بر تسریع اجرای طرح آبرسانی فدک تاکید داشت، افزود: از آغاز این طرح پیگیری های ویژه ای داشتیم و بررسی های فنی متعددی صورت گرفت؛ از آنجایی که این طرح به شکل EPC تعریف شده، با شروع کار قرارگاه در فاز یک، جزییات طرح با انگیزه امکان یافتن مسیر بهینه تر خط آبرسانی، مجددا بررسی شد.

صدریان فر ادامه داد: برای بررسی مجدد جزییات، یک پنل فنی با حضور اساتید مختلف برگزار شد و پس از جمع بندی نظرات تخصصی، کارشناسان طرح را تایید کردند؛ سند نهایی طرح در هفته آینده نهایی شده و مجوزهای هیات دولت اخذ و عملیاتی خواهند شد.

مدیر عامل سازمان آب و برق خوزستان با اشاره به اینکه مجری طرح آبرسانی کار خود را آغار کرده است، تصریح کرد: قرارگاه، میکرو تونل ها را در مسیر قرار داده و عملیات آغاز شده است و به محض اخذ مجوز، کار اصلی و ادامه طرح که مسیر سد کارون ۳ تا دشت ایذه همراه با یک تونل ۴.۵ کیلومتری است، آغاز می شود.

صدریان فر تصریح کرد: دغدغه رئیس جمهور شهید ما و وزیر نیرو این است که این طرح در همین دولت شروع شود و ما قادر باشیم خدمت موثری به مردم داشته باشیم.

وی افزود: با وجود محدودیت های منابع در این منطقه، منابع مورد نیاز برای توسعه آب های شرب و کشاورزی از محل های مختلفی تامین شده تا دولت سیزدهم قادر باشد خدمات به یاد ماندنی خود را به مردم منطقه ارائه کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار