رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از بازدید ۵ میلیون نفر از مناطق عملیاتی در یک‌سال گذشته خبر داد.
کد خبر: ۲۰۰۱۴۴
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۱ 19 March 2016

سردار بهمن کارگر عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: استقبال خوبی از بازدید مناطق عملیاتی و یادمانی هشت سال دفاع مقدس توسط زائران سرزمین نور و میهمانان نوروزی شده است.

وی با اعلام اینکه امسال بالغ بر ۵ میلیون نفر از مناطق عملیاتی هشت سال جنگ تحمیلی بازدید کردند خاطرنشان کرد: این میزان بازدیدکننده‌ها از ۵۴ یادمان فعال صورت گرفته است.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در ادامه تصریح کرد: در سال جدید سه یادمان به مجموعه یادمان‌های موجود افزوده می‌شود.

کارگر افزود: در حالی امسال مناطق عملیاتی پذیرای ۵ میلیون زائر بوده‌اند که در سال ۸۴ نزدیک به ۴۰۰ هزار بازدیدکننده از یادمان‌های دفاع مقدس دیدن کردند.

وی ادامه داد: در حال حاضر ۸۰ درصد بازدیدکنندگان از مناطق عملیاتی و یادمانی هشت سال دفاع مقدس را جوانان بین ۱۴ تا ۳۰ سال تشکیل می‌دهند.

وی اظهار کرد: در واقع این آمار نشان‌دهنده این است که جوانان و نوجوانان امروز از جوانان و نوجوانان عصر دفاع مقدس اگر بهتر نباشند چیزی از آن‌ها کمتر ندارند.

رئیس ستاد مرکزی راهیان‌نور در ادامه گفت: در افق چشم‌انداز ۱۴۰۴ به دنبال رسیدن به ظرفیت پذیرایی ۱۰ میلیون نفر زائر در یادمان‌ها هستیم.


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار