تفاهم نامه همكاري بين شركت مناطق نفت خيز جنوب و تات نفت روسيه براي توسعه ميدان شادگان به امضا رسيد
کد خبر: ۳۸۹۷۰۳
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۵ 06 March 2017
 جلسه امضا تفاهم نامه همكاري بين شركت مناطق نفتخيز جنوب و شركت تات نفت روسيه، با حضور نمايندگان 2 طرف روز یکشنبه (15 اسفندماه) در تهران به امضا رسيد.

بر اساس اين تفاهم شركت تات نفت 6 ماه فرصت دارد پس از امضاي تفاهم نامه، MDP توسعه مخازن آسماري و بنگستان ميدان شادگان را ارائه كند.

حميد دريس، مديرامور فني شركت ملي مناطق نفتخيز جنوب، در اين جلسه ضمن ابراز خرسندي از آغاز همكاري این شركت و شركت تات نفت روسيه گفت: اين هفتمين تفاهم نامه ای است كه شركت ملي مناطق نفتخيز جنوب برای توسعه 4 میدان به امضا رسانده است.

وي با اشاره به ويژگي هاي مدل جديد قراردادهايي كه مورد استفاده قرار مي گيرد گفت: اين مدل از سوي شركت ملي نفت ايران به تأييد رسيده و به اين شركت ابلاغ شده است و مي توان آن را به نام يك مدل قراردادي جديد در ساير شركت ها نيز به كار گرفت.

مدير امور فني شركت ملي مناطق نفتخيز جنوب با بيان اينكه شركت هاي بسياري منتظر امضاي تفاهم نامه با شركت ملي مناطق نفتخيز جنوب هستند گفت: در هفته هاي آتي حداقل 2 تفاهم نامه ديگر در قالب MOU  به امضا مي رسد.

وي با بيان اينكه تفاهم نامه پيش رو با خواست طرف روسي به امضا مي رسد گفت: شركت تات نفت از شركت هاي شناخته شده است كه همكاري با آن مي تواند دستاوردهايي را براي دو طرف به همراه داشته باشد.

دريس با اشاره به اينكه MDP هاي ارائه شده از سوي همه شركت ها در شركت مناطق نفتخيز جنوب تجميع مي شود و MDP نهايي از سوي اين شركت ارائه مي شود گفت: MDP نهایی و اسامي شركت هاي متقاضي به شركت ملي نفت ايران تقديم مي شود تا در مورد توسعه دهنده نهايي تصميم گيري انجام شود.

نماينده شركت روس نيز در اين جلسه ضمن ابراز خرسندي از امضاي اين تفاهمنامه اظهار اميدواري كرد كه همكاري شركت تات نفت و شركت ملي مناطق نفتخيز جنوب با اين تفاهمنامه تقويت شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار