تشریح فعالیت های مدیریت نظارت بر موادغذایی و بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اهواز در ایام تعطیلات نوروزی96
کد خبر: ۴۰۱۶۰۳
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۰ 03 April 2017
مهندس سیمین فقهی مدیر نظار ت برمواد غذایی و بهداشتی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در خصوص فعالیت مدیریت نظارت بر تشریح فعالیت های مدیریت نظارت بر موادغذایی و بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اهواز در ایام تعطیلات نوروزی96موادغذایی و بهداشتی درایام تعطیلات نوروزی96، گفت: استمرار بازرسی ادواری از کارخانجات تولید مواد غذایی و بهداشتی استان خوزستان و تشدید آن در ایام نوروز سال 1396 از جمله فعالیت های این مدیریت است.


وی ادامه داد:  بازدید از 87 واحد تولید مواد غذایی و بهداشتی در ایام نوروز توسط کارشناسان مدیریت نظارت بر مواد غذایی و بهداشتی صورت گرفت.


فقهی با بیان اینکه از  42مرکز عرضه و فروش محصولات آرایشی وبهداشتی بازدید شد، اظهار کرد: حضور مدیران و کارشناسان در ایام تعطیلات به منظور انجام امور محوله، پاسخگویی به سوالات و شکایات مردمی از 26 اسفند ماه 1395 لغایت 13 فروردین ماه 1396 از دیگر فعالیت های این مدیریت است.


مدیر نظارت بر مواد غذایی و بهداشتی معاونت غذا و دارو دانشگاه ادامه داد: همچنین توزیع 25 هزار پمفلت آموزشی با عنوان " توصیه های بهداشتی برای مسافرین نوروزی" و 25 هزار پمفلت آموزشی با عنوان "نشانگر رنگی تغذیه ای" از طریق هلال احمر از دیگر فعالیت های این مدیریت است.


 فقهی در پایان خاطرنشان کرد: انجام مصاحبه های رادیویی در ارتباط با معرفی سامانه TTac.irو نحوه استعلام اصالت کالاهای سلامت محور، معرفی نشانگر رنگی تغذیه ای و اصالت برچسب گذاری از دیگر فعالیت های این مدیریت در ایام تعطیلات نوروزی است.
منبع: تابناک
برچسب ها: سیمین فقهی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار