کد خبر: ۴۱۸۸۵
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۳ 31 May 2015
تیم فوتبال استقلال خوزستان با پیروزی مقابل مس توانست در لیگ برتر بماند.

دیدار تیم‌های فوتبال مس کرمان و استقلال خوزستان با پیروزی 2 بر صفر خوزستانی‌ها به پایان رسید و با توجه به برد یک بر صفر استقلالی‌ها در دیدار رفت آبی‌پوشان در لیگ برتر باقی ماندند. لامین دیاوارا در دقیقه 57 و 78 دو گل این بازی را به ثمر رساند.

این بازی با درگیری‌ها و تنش‌های زیادی همراه بود که داور مسابقه هم به این دلیل حدود 30 دقیقه بازی را متوقف کرد. هواداران خشمگین مس کرمان که از شکست تیم شان ناراضی بودند به استایوم شهید باهنر خسارت شدیدی وارد کردند.

پس از دقایقی که از شکستن صندلی های ورزشگاه گذشت، چند تماشاچی در اعتراض به گل های خورده مس، بنرهای روبروی جایگاه را آتش زدند که با این آتش سوزی دود شدیدی در ورزشگاه گرفت و تصاویری بی سابقه در فوتبال ایران به وجود آمد.

 این اتفاقات با دخالت یگان ویژه ورزشگاه به اتمام رسید و در نهایت دو تیم با توجه به ترک ورزشگاه از سوی تماشاگران ، به دستور ناظر بازی دو تیم دوباره بازی را آغاز کردند. جنجال های بازی از دقیقه 78 آغاز شده بود .

درپایان مسابقه ، کریم اسلامی بازیکن مس برای دلجویی از طرفداران سمت آنها رفت که این کار او با پرتاب صندلی از سوی هواداران مس پاسخ داده شد.







منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار