مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید؛
مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید در سفر به استان خوزستان، از طرح های تحت پوشش این صندوق در شهرک صنعتی آبادان بازدید بعمل آورد
کد خبر: ۴۱۹۸۲۸
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۹ 07 May 2017
مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید در سفر به استان خوزستان، از طرح های تحت پوشش این صندوق در شهرک صنعتی آبادان بازدید بعمل آورد.

 اصغر نورالله زاده با تأکید بر لزوم برخورداری کارآفرین از روحیاتی خلاق و مبتکر اظهار کرد: رونق یافتن کسب و کار به ویژه در مناطق محروم و روستایی و تحقق شعار روستای بدون بیکار و هر روستا، یک محصول از مهم ترین اهداف صندوق کارآفرینی امید به شمار می رود.

وی بر لزوم همکاری کلیه دستگاه های اجرایی به منظور حمایت از اشتغال زایی جوانان تأکید کرد و گفت: صندوق کارآفرینی امید از آمادگی کامل برای شناسایی طرح های تولیدی دارای ظرفیت اشتغال زایی و حمایت از این طرح ها برخوردار می باشد.

  در ادامه این بازدید، مدیر صندوق کارآفرینی امید استان خوزستان ضمن تشریح فرآیند شکل گیری، شناسایی و حمایت از طرح های تولیدی بیان کرد: توجه به ایجاد اشتغال پایدار توسط طرح های تولیدی از نکات حائز اهمیت برای تحت حمایت قرار دادن طرح ها توسط صندوق کارآفرینی امید در خوزستان است.

مهدی امرایی از توجه و حساسیت ویژه اصغر نورالله زاده، مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید نسبت به حمایت از مقوله اشتغال زایی در استان  خوزستان تقدیر نمود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار