نیمه‌نهایی جام‌حذفی فوتبال؛
تیم فوتبال نفت آبادان در مرحله نیمه نهایی جام حذفی به مصاف استقلال تهران می رود.
کد خبر: ۵۵۸۸۵۰
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰ 29 January 2018

نفت آبادان که در ابتدا قصد حضور در جام حذفی را نداشت، پس از شرکت در این رقابت‌ها متفاوت و باانگیزه نشان داد و با از پیش‌رو برداشتن حریفانی همچون تیم قدرتمند و آماده پرسپولیس، خود را به نیمه‌نهایی جام حذفی رساند.

زردپوشان که هفته گذشته در لیگ برتر با سه گل تیم سپیدرود رشت را پشت سر گذاشتند و کمالوند نیز پس از هفته‌ها توانست تیم کاملش را در اختیار داشته باشد، اکنون با روحیه و شاداب رو در روی آبی‌های پایتخت، قرار می‌گیرند.

نفت آبادان که برای اولین بار است تا این مرحله از جام‌حذفی صعود کرده است، اکنون رویای حضور در فینال جام‌حذفی را در سر دارد؛ هدفی که تمام تیم و مردم آبادان برای رسیدن به آن همدل شده‌اند تا بار دیگر از هلل‌یوس‌های‌یشان ورزشگاه تختی آبادات را پر کند.

در آن سوی میدان نیز استقلال تهرانی قرار دارد که با آمدن "شفر"، سرحال، با انگیزه و آماده نشان داده است. این تیم که در لیگ برتر در رده ششم قرار دارد و در ابتدای لیگ خیلی نتوانست هواداران خود را راضی کند، نگاه جدی به قهرمانی در جام حذفی و کسب سهمیه آسیایی دارد. آن‌ها نیز خود را برای این مصاف سخت آماده کرده‌اند و مانند نفتی‌ها به هیچ وجه نمی‌خواهند پا پس بکشند.

البته شاگردان شفر خوب می‌دانند که در ورزشگاه تختی آبادان که تمام هواداران نفت از روزها قبل اعلام کرده‌اند، همگی زردپوش به ورزشگاه خواهند آمد تا صعود تیم به فینال را جشن بگیرند، کار آسانی نخواهد داشت.

جام حذفی یک فرصت استثنایی برای مقدمه حضور طلایی پوشان در آسیا محسوب می‌شود و آبادان و فوتبال این شهر فردا به دنبال اثبات شایستگی خود است. آبادانی‌ها که تنها یک گام تا قهرمانی در جام‌حذفی فاصله دارند، از روزها قبل خود را برای این دیدار مهیج و دیدنی آماده کرده‌اند.

آبادانی ها که همچون دیگر مردم خوزستان طی روزهای گذشته با هجوم ریزگردها مواجه بودند و خاک ریه‌های آن‌ها را سخت فشرد، تنها دلخوشی شان همین فوتبال است تا همچون هوایی تازه، جانی دوباره به ریه‌های پر از خاک‌شان بدهد.

نفت آبادان از ساعت 14:45 روز سه شنبه میزبان تیم استقلال تهران است و برنده این دیدار باید در فینال مقابل برنده خونه به خونه بابل و استقلال خوزستان قرار بگیرد.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: نفت آبادان ، جام حذفی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار