مهدی تارتار:
سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: در برابر تیمی که برای قهرمانی بسته شده شکست خوردیم هر چند بدشانس هم بودیم.
کد خبر: ۶۳۵۳۴۹
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۳ 27 July 2018

مهدی تارتار پنجشنبه شب پس از شکست تیمش در برابر فولاد خوزستان در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: این پیروزی را به تیم فولاد تبریک می گویم آنها برای قهرمانی تیم خود را بسته اند.

وی افزود: فولاد خوزستان در خط حمله بازیکنان با کیفیتی جذب کرده است که به خوبی خود را نشان دادند ولی انصافاً ما نیز در این بازی بدشانس بودیم.

تارتار ادامه داد: وقتی بازی یک بر یک بود این موقعیت را داشتیم که با زدن گل به فولاد کار را تمام کنیم ولی قانون فوتبال همین است و برخی مواقع بی رحم می شود.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم بیان کرد: تشکر ویژه ای از بازیکنان خود می کنم که در این بازی جوانمردانه بازی کردند و به هیچ وجه مستحق شکست نبودند.

تارتار در خصوص اینکه چرا بازیکنانش این همه موقعیت به هدر می دادند، گفت: این مسئله به علت کم تجربگی بازیکنان ما صورت گرفت. ما روی بازیکنان بی تجربه کار می کنیم ولی وقتی آنها به مرز پختگی می رسند تیم های متمول آنها را جذب می کنند. در واقع ما تیم مظلومی هستیم‌ که باید با تیم هایی که خوب پول می دهند، رقابت کنیم.

از سری رقابت‌های هفته نخست لیگ برتر فوتبال ایران، امروز تیم های فولاد خوزستان و پارس جنوبی جم در ورزشگاه الغدیر اهواز به مصاف هم رفتند که در این بازی فولاد با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسید

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار