دادستان دزفول خبرداد:
دادستان عمومی و انقلاب دزفول گفت:با تلاش ماموران انتظامی و نیروهای بسیج تعدادی از سارقان زورگیر در سطح این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.
کد خبر: ۱۲۲۱۴۷
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۰ 02 November 2015
احمد قهرمانی روز یکشنبه در نشست خبری افزود: این سارقان که از افراد سالخورده سرقت می کردند در چندین نقطه از شهر دزفول دست به زورگیری و سرقت زده و موجب نا امنی برای افراد سالخورده شده بودند.

وی با بیان اینکه تاکنون چند تیم از سارقان زورگیر در سطح شهرستان دزفول شناسایی و دستگیر شده اند اظهار کرد:نیروهای بسیجی نیز در کنار ماموران انتظامی در شناسایی و دستگیری این سارقان نقش داشته اند.

دادستان دزفول گفت:با هماهنگی نیروی انتظامی دزفول اکیپ ویژه ای برای دستگیری خرده سارقان وارد عمل شده و دستگاه قضایی نیز آماده است تا این سارقان را به اشد مجازات برساند.

وی همچنین در خصوص انتشار برخی شایعه های نگران کننده در فضای مجازی گفت:شایعه های منتشره در فضای مجازی فاقد اعتبار بوده و از مردم تقاضا می شود بدون تحقیق و بررسی به مطالب ارائه شده در فضای مجازی اعتماد نکنند.

قهرمانی افزود:پلیس فتا در پی شناسایی افرادی است که با شایعه پراکنی در فضای مجازی موجب نگرانی مردم شده اند.

وی گفت:با افرادی که با وجود اطلاع از دروغ بودن مطلبی اقدام به انتشار آن نمایند طبق قانون برخورد شده و قانون مجازات سختی برای آنان در نظر گرفته است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دزفول در خصوص انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری نیز گفت:نخستین جلسه ستاد پیشگیری از جرایم انتخاباتی هفته آینده برگزار می شود ضمن اینکه تاکنون موردی از جرایم انتخاباتی در شهرستان دزفول گزارش نشده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار