در شب اربعین حضرت امام حسین (ع)، چهلم شهید محمد ظهیری از شهدای مدافع حرم خوزستان با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان در اهواز برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۳۷۸۸۳
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۵ 01 December 2015

مهدی ظهیری برادر این شهید اظهار کرد: مراسم چهلمین روز شهادت شهید محمد ظهیری از شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان لشکری و کشوری در شب اربعین در اهواز برگزار می‌شود.

وی افزود: نخستین مراسم فردا از ساعت ۱۵ تا ۱۷ در مسجد بقعه متبرکه حضرت علی ابن مهزیار اهوازی برگزار و بعد از آن در کنار مزار مطهرش یاد و خاطره‌اش را گرامی می‌داریم.

برادر شهید محمد ظهیری بیان کرد: همچنین دومین مراسم بزرگداشت این شهید در همان روز از ساعت ۱۸ تا ۲۱ در مسجد انقلاب مهدی (عج) اهواز واقع در منطقه منبع آب جنب مدرسه مجاهدین برگزار می‌شود و مردم خوزستان با حضور در این آیین به مقام شهدای مدافع حرم ادای احترام می‌کنند.

ظهیری در ادامه به معرفی برادر شهید خود پرداخت و گفت: شهید محمد ظهیری در دهمین روز از بهمن‌ماه سال ۶۸ به‌عنوان سومین فرزند در خانواده ما به دنیا آمد و در روز جمعه اول آبان ماه سال ۹۴ مصادف با تاسوعای حسینی سال ۱۴۳۷ هجری قمری در دفاع حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س) در سوریه به شهادت رسید.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار