دکتر فرجی پس از استعفا گفـت: مدیریت فوتبال حرفه ای در کشور دارای ابعاد مختلف و پیچیده ای است که به منظور پیشرفت فوتبال در بخش خصوصی و سرمایه گذاری در این بخش، دولت میبایست بسترهای لازم و مناسب را فراهم نماید
کد خبر: ۱۵۶۵۹۸
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۰ 03 January 2016
پس از پیشنهاد مالک باشگاه استقلال اهواز و جمعی از مسئولین استانی در پذیرش سمت مدیرعاملی این تیم به دکتر فرشید فرجی، وی جلسات متعددی را با مسئولین استانی، پیشکسوتان فوتبال استان و دست اندرکاران این تیم برگزار نمود و نهایتاً شرایط خود را برای درج در قرارداد فی مابین اعلام نمود اما باتوجه به عدم پذیرش شرایط ایشان و همچنین عدم توافق در خصوص انعقاد قرارداد مکتوب و شرایط مد نظر، فرجی عطای مدیرعاملی استقلال اهواز را به لقایش بخشیده و از پذیرش این مسئولیت انصراف داد. شایان ذکر است مسئولین باشگاه استقلال اهواز مدعی عدم انجام تعهدات مالی فرجی هستند اما هیچ گونه قراردادی که وی را ملتزم به انجام تعهدی برای او باشد ما بین آنها به امضاء نرسیده است.

دکتر فرجی پس از استعفا گفـت: مدیریت فوتبال حرفه ای در کشور دارای ابعاد مختلف و پیچیده ای است که به منظور پیشرفت فوتبال در بخش خصوصی و سرمایه گذاری در این بخش، دولت میبایست بسترهای لازم و مناسب را فراهم نماید و  با ارائه بسته های انگیزشی جذابیتی برای بخش خصوصی ایجاد نماید تا آنها نیز اشتیاق لازم را برای انجام چنین مسئولیت هایی داشته باشند.

ضمناً این تصمیم در روز پنجشنبه اخذ شد اما باتوجه به اینکه تیم در روز جمعه بازی حساسی مقابل سیاه جامگان مشهد داشت، به منظور پیشگیری از برهم زدن تمرکز کادر فنی و بازیکنان، از اعلام این مطلب خودداری گردید .

گفتنی است دکتر فرجی از فعالین عرصه صنعت و اقتصاد کشور بوده و از کارآفرینان نمونه در استان خوزستان می باشد که در حال حاضر دبیری کمیته سرمایه گذاری فدراسیون اسکی در ورزش کشور را در اختیار دارد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار