مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان از امدادرسانی به 2900 خانوار آسیب‌دیده خوزستانی، از ابتدای وقوع سیل اخیر تا امروز خبر داد.
کد خبر: ۲۱۸۷۵۸
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۳ 25 April 2016
علی خدادادی با اشاره به آخرین وضعیت امدادرسانی به مناطق سیل‌زده خوزستان، اظهار کرد: از ابتدای بحران سیل در خوزستان تا امروز (6 اردیبهشت ماه) به 2 هزار و 900 خانوار آسیب‌دیده متشکل از 15 هزار نفر، امدادرسانی شده است و از ابتدای بحران تاکنون در مجموع، 615 امدادگر و نجات‌گر فعالیت داشته و خدمات امدادی را ارائه کرده‌اند.

وی افزود: در این مدت در مجموع 203 باب منزل مسکونی درگیر سیل توسط امدادگران جمعیت هلال احمر، از آب تخلیه شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: در این مدت 50 سورتی پرواز به وسیله 2 فروند بالگرد، بیش از 60 دستگاه آمبولانس و خودروهای پشتیبانی و 8 فروند قایق جهت امدادرسانی به مناطق سیل‌زده خوزستان به کارگرفته شده است.

وی با اشاره به امدادرسانی و توزیع امکانات در مناطق سیل زده خوزستان، عنوان کرد: تاکنون 1222 تخته چادر امدادی، بیش از 7600 تخته پتو، 27 هزار مترمربع موکت و دیگر اقلام مورد نیاز در میان مناطق سیل‌زده استان توزیع شده است.

خدادادی گفت: همچنین 169 هزار بطری آب معدنی، 6 هزار کیلو انواع حبوبات، 1800 کیلو قند و شکر و چای، 15 هزار پرس غذای گرم،42 هزار قوطی کنسرو و 103 قرص نان از جمله مواد خوراکی است که تا امروز در مناطق سیل‌زده خوزستان توزیع شده است. 
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار