کد خبر: ۳۱۵۵۱
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۰ 05 May 2015
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ماهشهر از شناسایی و دستگیری یک باند سارقان مسلح در یک عملیات ویژه خبر داد.

سرهنگ جلیل زبیدی اظهار کرد: با توجه به سرقت های انجام شده در ماه های گذشته، پلیس و کارگاهان آگاهی با تحقیقات وسیع توانستند سارقان را  و دستگیر کنند.

وی با بیان اینکه سارقان مسلح سابقه دار هستند، ادامه داد: سه نفر از سارقان دستگیر شده به جرم های خود اعتراف کرده و یک نفر دیگر که اقدام به سرقت یک خودروی زانتیا کرده بود، این خودرو را به شهرستان دیگر انتقال داده و در حال حاضر متواری است که توسط پلیس در حال تعقیب بوده و به زودی دستگیر می شود.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ماهشهر گفت: این باند مسلح همچنین به دو سرقت دیگر هم اعتراف کردند. همراه این سارقان مقداری طلا و یک اسلحه شکاری پنج تیر کشف شده است.

زبیدی ادامه داد: شیوه و روش این باند به این شکل است که شبانه به منازل شهروندان رفته و با بستن دست و پاهای افراد، آنها را تهدید و اموال و طلاجاتشان را به سرقت می بردند.

وی همچنین از دستگیری یک باند سارق مسلح دیگر هم خبر داد و عنوان کرد: دو نفر از افراد این باند مسلح دستگیر شده و بقیه متواری هستند اما پلیس در حال تعقیب و شناسایی است که امیدواریم به زودی آنها هم دستگیر شوند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ماهشهر تصریح کرد: این باندهای مسلح با ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان باعث اختلال در امنیت می شدند که با دستگیری آنها امیدواریم این رعب و وحشت در بین مردم از بین رفته و امنیت اجتماعی لازم ایجاد شود.
 
زبیدی با بیان اینکه حدود ۱۰۰ میلیون تومان ارزش ریالی اموالی است که توسط این باند به سرقت رفته است، بیان کرد: سارقان مسلح بیش از دو ماه قبل توسط ماموران نیروی انتظامی تحت تعقیب و پیگیری بودند که در آخرین سرقت به دام پلیس افتادند.

وی ادامه داد: پلیس آگاهی کشف ۱۲ مورد فقره سرقت منزل، دستگیری دو نفر از سارقان جلوی درب ورودی بانک ها و یک نفر هم سارق عنف کامیون را از برنامه های اجرایی از ابتدای سال تاکنون عنوان کرد.

معاون اجتماعی و فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ماهشهر افزود: کشف پنج هزار و ۶۰۰ نخ سیگار قاچاق و دستگیری یک نفر در این زمینه، کشف سه کیلو و ۴۰۰ گرم انواع مواد مخدر و دستگیری ۴۵ نفر خورده فروش و معتاد و اجرای ۱۰ مرحله پاکسازی در شهرستان از دیگر برنامه های اجرایی این معاونت از ابتدای سال بوده است.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار