تعداد كتاب هاي فني و تخصصي تأليفي و ترجمه شده كارشناسان شركت ملي مناطق نفت خيز جنوب به 16 اثر رسيد
کد خبر: ۳۸۶۰۶۰
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۷ 28 February 2017
اين نشست كه با حضور نمايندگان مديريت هاي ستادي( اعضاي اصلي كميته مطالعات و انتشارات) و مؤلفين در سالن جلسات روابط عمومي ستاد برگزار گرديد، مصوبات جديدي را نيز در خصوص چاپ و نشر آثار تأليفي يا ترجمه شده توسط همكاران محترم شركت ملي مناطق نفت خيز جنوب به همراه داشت.

 "آشنايي با فناوري و اصول طراحي چاه هاي انحرافي" تآليف و ترجمه علي دباغ از متخصصان مديريت امور فني در معاونت زمين شناسي و "پمپ، ويژگي ها و كاربرد آن" ترجمه حسين رضايي از شركت بهره برداري نفت و گاز مارون عنوان دو اثري است كه انتشار آنها در اين جلسه قطعي گرديد.

با اين تصميمات تعداد كتاب هاي چاپ شده در كارنامه كميته مطالعات و انتشارات شركت ملي مناطق نفت خيز جنوب از سال 1390 تا كنون به 16 جلد افزايش خواهد يافت.

 
همچنين در اين جلسه دو اثر به دليل عدم انطباق با نيازهاي شركت از دستور جلسه خارج گرديد و داوري در خصوص 3 كتاب ديگر به جلسه بعدي موكول شد.

 در همين راستا و با توجه به مصوبات جلسات پيشين از مؤلفين و مترجمين 3 كتاب با ارزش فني و تخصصي منتشر شده توسط اين كميته كه در پاييز سال جاري نزد انتشارت بومي خوزستان به زيور چاپ رسيده بوده اند و نيز در هشتمين نمايشگاه تخصصي ساخت داخل تجهيزات صنعت نفت خوزستان از آنها رونمايي شده بود، تجليل و قدرداني شد و از هر يك از كتاب ها يك نسخه به حاضرين در جلسه اهدا گرديد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار